dc.contributor.advisor | Prázdná, Radka | |
dc.contributor.author | Mrázková, Miroslava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T12:40:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T12:40:35Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/20227 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá výuce specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostatný pohyb. Cílem této práce bylo zjistit, zdali se vyučuje prostorová orientace a samostatný pohyb na běžných základních školách, do kterých jsou integrované děti se zrakovým postižením. Toho jsem docílila pomocí dotazování s odbornými pracovníky na základních školách, kterým bylo položeno 6 otevřených otázek. | cze |
dc.format | 58 s. | |
dc.format | 58 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Oftalmopedie | cze |
dc.subject | Integrace | cze |
dc.subject | Zrakově postižený | cze |
dc.subject | Prostorová orientace | cze |
dc.subject | Primární vzdělávání | cze |
dc.subject | Kompetence žáka | cze |
dc.subject | Oftalmopedie | eng |
dc.subject | Integration | eng |
dc.subject | visually impaired | eng |
dc.subject | spatial orientation | eng |
dc.subject | primary education | eng |
dc.subject | pupils' competence | eng |
dc.title | Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb. | cze |
dc.title.alternative | Teaching special competences to visually impaired pupils in the main educational stream within primary education with specialization in orientation in space and independent movement. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 23561 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on teaching special competences to visually impaired pupils in the main educational stream within primary education with specialization in orientation in space and independent movement. The aim of the thesis was to find out whether orientation in space was trained in South Bohemian ordinary primary schools where visually impaired children are integrated. Qualitative research in the form of semi-structured interview with experts from primary schools was applied to the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2012-06-14 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika - vychovatelství | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jánský, Petr | |