Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrázdná, Radka
dc.contributor.authorMrázková, Miroslava
dc.date.accessioned2021-12-03T12:40:35Z
dc.date.available2021-12-03T12:40:35Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/20227
dc.description.abstractPráce se zabývá výuce specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostatný pohyb. Cílem této práce bylo zjistit, zdali se vyučuje prostorová orientace a samostatný pohyb na běžných základních školách, do kterých jsou integrované děti se zrakovým postižením. Toho jsem docílila pomocí dotazování s odbornými pracovníky na základních školách, kterým bylo položeno 6 otevřených otázek.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOftalmopediecze
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectZrakově postiženýcze
dc.subjectProstorová orientacecze
dc.subjectPrimární vzdělávánícze
dc.subjectKompetence žákacze
dc.subjectOftalmopedieeng
dc.subjectIntegrationeng
dc.subjectvisually impairedeng
dc.subjectspatial orientationeng
dc.subjectprimary educationeng
dc.subjectpupils' competenceeng
dc.titleVýuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb.cze
dc.title.alternativeTeaching special competences to visually impaired pupils in the main educational stream within primary education with specialization in orientation in space and independent movement.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23561
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on teaching special competences to visually impaired pupils in the main educational stream within primary education with specialization in orientation in space and independent movement. The aim of the thesis was to find out whether orientation in space was trained in South Bohemian ordinary primary schools where visually impaired children are integrated. Qualitative research in the form of semi-structured interview with experts from primary schools was applied to the thesis.eng
dc.date.accepted2012-06-14
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJánský, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam