Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBicková, Jaroslava
dc.contributor.authorKratochvílová Havlová, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-03T12:40:45Z
dc.date.available2021-12-03T12:40:45Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/20248
dc.description.abstractZooterapie, jako poměrně nová metoda, je zařazována v rámci ucelené rehabilitace i do speciálních škol. Zde se uplatňuje nejen jako vhodná relaxace a zpestření výuky, ale také v cílené práci s dětmi- rozvoj fyzických, psychických, emocionálních i sociálních dovedností. Zvíře není jen prostředník, ale vítaný kamarád, ke kterému má mnoho dětí s postižením bližší vztah než k ostatním lidem. Psí kamáradi jsou věrní, bez podmínek jsou ochotni se přitulit a pohrát si, nabízí nepřeberné množství podnětů, dítě se s nimi nenudí a učí se přirozeně novým dovednostem. Jízda na koni dává dětem pocit výjimečnosti, radosti, volnosti, zvyšuje jejich sebehodnocení a rozvíjí dítě po motorické stránce. A i malá zvířata (křečci, morčata, želvy, andulky apod.) dokážou v dítěti probudit radost, zájem a přes lásku ke zvířeti je krůček k lásce k ostatním lidem.cze
dc.format66
dc.format66
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectspeciální pedagogikacze
dc.subjectucelená rehabilitacecze
dc.subjectzooterapiecze
dc.subjectChildren with special education needseng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectcomprehensive rehabilitationeng
dc.subjectzootherapyeng
dc.titleZooterapie u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v okrese Táborcze
dc.title.alternativeZootherapy for Pupils with Special Education Needs in District Táboreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25489
dc.description.abstract-translatedZootherapy, as a relatively new method, is categorized within a comprehensive rehabilitation and in special schools. Here is used not only as suitable relaxation and diversification of lessons, but also in targeted work with children ? development of physical, mental, emotional and social skills. The animal is not the only mediator, but a welcome friend, to which many children with disabilities have closer relationship than to other people. Dogs are loyal friends, without any conditions, they are willing to snuggle and play, offering a plentiful amount of initiative, the child is not bored with them and he /she learns new skills naturally. Horse riding gives to children a sense of uniqueness, joy, freedom, it increases their self-image and it develops child´s motor activity. And even small animals (hamsters, quinea pigs, turtles, budgies etc.) are able to awaken happiness, interest and through love to an animal it is only a step to love other people.eng
dc.date.accepted2012-09-11
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniorycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMotlová, Lenka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam