Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJankovský, Jiří
dc.contributor.authorŠindelářová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-03T12:41:25Z
dc.date.available2021-12-03T12:41:25Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/20308
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání dětí s tělesným postižením v běžných mateřských školách. V první části je teoretické ukotvení problematiky. Zde autorka popisuje druhy tělesných postižení, podstatu inkluzivního vzdělávání, kterou porovnává s integrací a specifika dítěte v předškolním věku. V druhém, analytickém oddílu jsou popsány výsledky provedeného šetření. Výzkum byl založen na dvou výzkumných metodách. První byly polostrukturované rozhovory, druhou pak tištěné dotazníky. Práce má charakter případové studie, její závěry tak nemají ambice být zobecňovány na všechny běžné mateřské školy v daném regionu. Přesto však poskytuje aktuální obraz o dané problematice na území píseckého regionu. Zjištění přiblížila představu o postojích veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání dětí s tělesným postižením, dále pak o jejich informovanosti, týkající se tohoto fenoménu.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTělesné postiženícze
dc.subjectInkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectPředškolní věkcze
dc.subjectMateřská školacze
dc.subjectInclusive educationeng
dc.subjectIntegrationeng
dc.subjectPsysical disabilityeng
dc.subjectPreschool ageeng
dc.subjectKindergarteneng
dc.titleMožnosti inkluzivního vzdělávání dětí s tělesným postižením v mateřských školách na Píseckucze
dc.title.alternativeOptions for inclusive education of children with physical disabilities in the Písek region´s kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25637
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the issues of inclusive education of children with special needs in common preschools. The first part includes theoretical introduction to the issue. The author describes different types of physical disabilities, specifics for children of preschool age and the basis of inclusive education. The inclusive education is compared with integration. In the second, analytical part the reader can find results of executed research. The research was based on two methods. The first one was the method of half-structured interviews; the second one was of printed questionnaires. The thesis has character of a case study, yet the results are not intended to be generalised about all common preschools in the region. Nevertheless it offers an actual reflection of stated issue in the region of Písek. The findings gave the idea of the attitude of public towards inclusive education of children with special needs, following with the level of public awareness about this phenomenon.eng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMíková, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam