Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJankovský, Jiří
dc.contributor.authorVlková, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-03T12:41:27Z
dc.date.available2021-12-03T12:41:27Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-08-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/20311
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá podmínkami a možnostmi terciárního vzdělávání studentů se zdravotním postižením na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V teoretické části práce vymezuji základní pojmy týkající se zdravotního postižení, druhů zdravotního postižení a klasifikaci a etiologii zdravotního postižení. Dále se věnuji terciárnímu vzdělávání studentů se zdravotním postižením na vysokých školách a poté konkrétně Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V praktické části jsem stanovila cíl specifikovat podmínky a možnosti studia, které Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích poskytuje studentům se specifickými vzdělávacími potřebami. Zvolila jsem kvalitativní typ výzkumu a to techniku polostrukturovaných rozhovorů. Oslovila jsem pět studentů se zdravotním postižením studujících na různých fakultách Jihočeské univerzity a provedla jsem s nimi rozhovory se stejnými otázkami. Vyhodnocení plynoucí z výsledků výzkumu může být doporučením pro praxi. Získané poznatky o specificích terciárního vzdělávání studentů se zdravotním postižením mohou posloužit k případnému zlepšení podmínek, které univerzita poskytuje a také k rozšíření všeobecného mínění a důležitých informací.cze
dc.format57 stran
dc.format57 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZdravotní postiženícze
dc.subjectstudent se zdravotním postiženímcze
dc.subjectterciární vzdělávánícze
dc.subjectuniverzitacze
dc.subjectstudiumcze
dc.subjectDisabilityeng
dc.subjectstudent with disabilityeng
dc.subjecttertiary educationeng
dc.subjectuniversityeng
dc.subjectstudyeng
dc.titlePodmínky a možnosti studia pro studenty se zdravotním postižením na Jihočeské univerzitěcze
dc.title.alternativeConditions and learning opportunities for students with disabilities at the University of South Bohemiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25640
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the conditions and learning opportunities of tertiary education for students with disabilities at the University of South Bohemia. In the theoretical part I define basic themes regarding disabilities, types of disabilities and etiology and classification os disability. Next I dedicate tertiary education for students with disability at universities, specifically at the University of South Bohemia. In the practical part I set a goal to specify conditions and learning opportunities, which University of South Bohemia provides for students with special educational needs. I chose a qualitative type of research and the technique of semi-structured interview. I address five students with disability, whose are studying on the various faculties of the University of South Bohemia and I asked them the same questions. Research evaluation results can be used as recommendation for the practice. Acquired knowledge about specifics of tertiary education students with disability may have serve to potentially innovation opportunities, which the university provides and for expansion universal opinions and important information.eng
dc.date.accepted2012-09-18
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠvestková, Renata


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam