Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcarová, Jitka
dc.contributor.authorMráčková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-03T12:41:40Z
dc.date.available2021-12-03T12:41:40Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/20326
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá integrací zdravotně postižených žáků na 1. stupeň základní školy v regionu jižních Čech, a to z pohledu učitelů, kteří s těmito žáky v rámci běžné třídy pracují. Práce se zabývá specifickými charakteristikami jednotlivých typů zdravotního znevýhodnění a na jejich projevy v procesu integrace. Cílem práce je zjistit, jak se učitelé na proces integrace, jehož jsou přímými účastníky, dívají, s jakými problémy se potýkají, v čem vidí klady a zápory tohoto procesu, a dále se pokouší navrhnout kroky, které by učitelům na 1. stupni základní školy v tomto procesu napomohly. Zkoumaný soubor tvoří učitelé 1. stupně základních škol, kteří mají aktuálně konkrétní zkušenost s integrací zdravotně postiženého žáka v běžné třídě, učitelé, kteří měli tuto zkušenost v minulosti a mají nad ní určitý zpětný náhled, a učitelé, kteří se s integrovaným žákem ve své praxi dosud nikdy nesetkali.cze
dc.format56
dc.format56
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectspeciálně vzdělávací potřebycze
dc.subjectzdravotní znevýhodněnícze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectspecial educational needseng
dc.subjecthealth disadvantageeng
dc.titleIntegrace žáků se zdravotním postižením na 1. stupeň ZŠ očima učitelůcze
dc.title.alternativeThe Integration of Students with Disabilities in the Perspective of Teachers of Basic Schools´ First Leveleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25664
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the integration of disabled pupils to 1 Primary schools in the region of South Bohemia, from the perspective of teachers who work with these students in regular class work. The work deals with the specific characteristics of each type of health handicaps and their manifestations in the integration process. The aim is to find out how the teachers on the integration process, which are the direct participants, look, what problems they face what they see pros and cons of this process, and attempts to propose steps that teachers at the 1st primary schools in the process helped. The sample consists of teachers first primary schools who currently have specific experience with the integration of disabled pupils in mainstream classes, teachers who have had this experience in the past and have some of the overhead view, and teachers who have integrated with the student in his practice has never met.eng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMíková, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam