dc.contributor.advisor | Toušek, Zdeněk | |
dc.contributor.author | Lojdová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T12:41:42Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T12:41:42Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-08-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/20328 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na využití pedagogiky zážitku v zařízeních ústavní výchovy. Cílem je vytvoření cíleného zážitkového programu pro skupinu dětí z dětského domova se školou. V první části práce jsou vymezeny a charakterizovány dětské domovy se školou jakožto součást systému ústavní výchovy, dále je charakterizována cílová skupina, představena pedagogika zážitku a zpracován metodický postup pro vytváření zážitkového programu. Výstupem práce je vytvořený návrh konkrétního zážitkového programu určeného pro skupinu dětí z dětského domova se školou a zaměřeného na posílení vztahu ve skupině, rozvoj komunikace, spolupráce a sebepoznání. | cze |
dc.format | 49 s. | |
dc.format | 49 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | poruchy chování | cze |
dc.subject | dětský domov se školou | cze |
dc.subject | pedagogika zážitku | cze |
dc.subject | zážitkový program | cze |
dc.subject | behavioral disorders | eng |
dc.subject | children's home with school | eng |
dc.subject | experiential education | eng |
dc.subject | experiential program | eng |
dc.title | Využití pedagogiky zážitku v zařízeních ústavní výchovy | cze |
dc.title.alternative | Use of experiential education in institutional care | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 25668 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis is focused on the use of experiential education in institutional care. The aim is to create experiential program for targeted group of children from children´s home with school. The children's homes with school are defined and characterized as a part of the system of institutional care in the first part. The target group is also characterized, experiential education introduced and the methodology for creating experiential program is processed. The output of the work is to create a draft of specific experiential program designed for a group of children from the children's home with focus on strengthening the relationship in the group, development of communication, cooperation and self-knowledge. | eng |
dc.date.accepted | 2012-09-18 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bílá, Nikola | |