Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorToušek, Zdeněk
dc.contributor.authorChadtová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-03T12:41:43Z
dc.date.available2021-12-03T12:41:43Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-08-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/20329
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje možnostem zvýšení úspěšnosti integrace žáků se zdravotním postižením do běžných základních škol a to především prostřednictvím přípravy třídního kolektivu na integraci takového žáka. Cílem bakalářské práce bylo navržení metodického materiálu. K vypracování metodického materiálu byla použita data shromážděná pomocí strukturovaného rozhovoru na školách, které byly vytipovány pracovníky speciálně pedagogických center, a kde integrace probíhá velmi úspěšně. Pomocí strukturovaného rozhovoru byla data získána také od samotných pracovníků speciálně pedagogických center. Metodický materiál může sloužit jako pomůcka pro základní školy, které integrují žáky se zdravotním postižením na první stupeň základní školy, jak by při integraci mohly postupovat.cze
dc.format76 s
dc.format76 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectškolská integracecze
dc.subjectfaktory integracecze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectschool integrationeng
dc.subjectintegration factorseng
dc.titlePříprava třídy na integraci žáka se zdravotním postiženímcze
dc.title.alternativeThe preparation of a class for the integration of pupil with disabilityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25669
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis describing procedures which can lead to increasing success in integration students with disabilities into an ordinary elementary school. Especially this thesis is focused to preparation of class to integration of student with disability. The main aim of this work was to develop a guidance. For developing mentioned guidance many interviews with pedagogues from selected schools and institutes ware taken. The schools were selected on the recommendation of employees of instituts for people with disabilities and these are the schools where integration of students with disabilities are performing succesfully. This thesis could be recommended as guidance for an elementary schools which are integrating students with disabilities.eng
dc.date.accepted2012-09-18
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMíková, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam