Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHudáčková, Andrea
dc.contributor.authorDvořáková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-03T12:42:50Z
dc.date.available2021-12-03T12:42:50Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-08-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/20390
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vlivem praktické výuky oboru Všeobecná sestra na nástup do zaměstnání a další budoucí zaměření. Všeobecné sestry se vzdělávají ve tříletých vzdělávacích programech v souladu s vyhláškou č. 39/2005. Příprava se dělí na část teoretickou a praktickou. Praktická část činí 2 300 hodin, tedy polovinu z celkových 4 600 hodin. Odborná praxe je předmět, který studentům zajišťuje dovednosti a znalosti. Zdokonalují si svou zručnost a návyky. Aplikují poznatky získané během teoretické části výuky.Teoretická část je členěna do 5 úseků. První část se týká ošetřovatelství jako takového a jeho historie. Druhá část je o tom, kdo vlastně je všeobecná sestra, jaké má role a kompetence. Třetí část je věnována vzdělávání všeobecných sester. Čtvrtá část se zabývá oblastmi praktické výuky, pracovišti odborné praxe, dále pak povinnostmi studenta oboru všeobecná sestra vzhledem k praktické výuce. Pátá část je věnována motivací sester u nás.cze
dc.format110
dc.format110
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOšetřovatelstvícze
dc.subjectVšeobecná sestracze
dc.subjectVzdělávání sestercze
dc.subjectPraktická výukacze
dc.subjectMentorcze
dc.subjectnursingeng
dc.subjectnurseeng
dc.subjectnursing educationeng
dc.subjectpractical skilleng
dc.subjectmentoreng
dc.titleVliv praktické výuky oboru Všeobecná sestra na nástup do zaměstnání a další budoucí zaměřenícze
dc.title.alternativeHow do practical skills acquired during study effect future employability of students of nursery and their future professional ambitionseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26223
dc.description.abstract-translatedThis thesis examines the influence of practical nurse education field on commencement of employment and another focus of future. Nurses are educated in a three-year training programs in accordance with the public notice number 39/2005. Program is divided into theoretical part and practical part. Practical part is 2 300 hours, so half of the total 4 600 hours. Professional practice is a subject that provides students with skills and knowledge. Students improve their skills and habits. They apply the knowledge gained during the theoretical part of education. Theoretical part is divided into 5 sections. The first part relates to nursing and its history. The second part is about who is actually nurse, what are her roles and responsibilities. The third part is devoted training nurses. The fourth part is concerned with the practical teaching areas, the work of professional practice, and the responsibilities of the student nurse the field due to the practical teaching. The fifth part is devoted to the motivation of nurses in the Czech Republic.eng
dc.date.accepted2012-09-21
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVšeobecná sestracze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programOšetřovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeOtásková, Jiřina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam