Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKohoutek, Tomáš
dc.contributor.authorZemanová, Libuše
dc.date.accessioned2021-12-03T14:18:04Z
dc.date.available2021-12-03T14:18:04Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/22220
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se chtěla zaměřit na průběh integrace žákyně s lehkou mentální retardací mezi léty 2010 2015 z hlediska nároků na žákyni, na její rodinu a školu, na školní úspěšnost a sociální aspekty jejího začlenění do běžné základní školy, posléze její přechod na střední školu. Prostřednictvím rozhovorů se žákyní, s jejími spolužáky, učiteli a rodiči a na základě analýzy školské dokumentace jsem se pokusila vyhodnotit školskou úspěšnost.Údaje z rozhovorů jsem doplnila o vlastní pozorování žákyně během výuky a také o analýzu sociální pozice žákyně ve dvou třídních kolektivech (sociometrická technika), na základní a na střední škole.cze
dc.format81s.
dc.format81s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmentální retardacecze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectspolečnostcze
dc.subjectúspěšnost integracecze
dc.subjectzákladní vzdělávánícze
dc.subjectmental retardationeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectsocietyeng
dc.subjectsuccess of integrationeng
dc.subjectprimary educationeng
dc.titleIntegrace žákyně s lehkou mentální retardací do základní školy (případová studie)cze
dc.title.alternativeIntegration of the pupil with mild mental retardation in primary school (case study)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43034
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to describe the development of integration. It is applied to a pupil with mild mental retardation. The process of integration lasted from 2010 to 2015. It was oriented on the girl herself, her family and school, on her school success, social aspects of integration into a mainstream school and finally starting the secondary school. The data was gained via dialogues with the girl, her classmates, teachers, parents. The effort was to evaluate her success at school and the level of her social adaptation. The dialogues are completed with the author's observations and the analysis of a social position in her classroom by using sociometry (at primary and at secondary school).eng
dc.date.accepted2015-06-18
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠemberová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam