dc.contributor.advisor | Kohoutek, Tomáš | |
dc.contributor.author | Zemanová, Libuše | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T14:18:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T14:18:04Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/22220 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci jsem se chtěla zaměřit na průběh integrace žákyně s lehkou mentální retardací mezi léty 2010 2015 z hlediska nároků na žákyni, na její rodinu a školu, na školní úspěšnost a sociální aspekty jejího začlenění do běžné základní školy, posléze její přechod na střední školu. Prostřednictvím rozhovorů se žákyní, s jejími spolužáky, učiteli a rodiči a na základě analýzy školské dokumentace jsem se pokusila vyhodnotit školskou úspěšnost.Údaje z rozhovorů jsem doplnila o vlastní pozorování žákyně během výuky a také o analýzu sociální pozice žákyně ve dvou třídních kolektivech (sociometrická technika), na základní a na střední škole. | cze |
dc.format | 81s. | |
dc.format | 81s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mentální retardace | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | společnost | cze |
dc.subject | úspěšnost integrace | cze |
dc.subject | základní vzdělávání | cze |
dc.subject | mental retardation | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | society | eng |
dc.subject | success of integration | eng |
dc.subject | primary education | eng |
dc.title | Integrace žákyně s lehkou mentální retardací do základní školy (případová studie) | cze |
dc.title.alternative | Integration of the pupil with mild mental retardation in primary school (case study) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 43034 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis was to describe the development of integration. It is applied to a pupil with mild mental retardation. The process of integration lasted from 2010 to 2015. It was oriented on the girl herself, her family and school, on her school success, social aspects of integration into a mainstream school and finally starting the secondary school. The data was gained via dialogues with the girl, her classmates, teachers, parents. The effort was to evaluate her success at school and the level of her social adaptation. The dialogues are completed with the author's observations and the analysis of a social position in her classroom by using sociometry (at primary and at secondary school). | eng |
dc.date.accepted | 2015-06-18 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika - vychovatelství | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šemberová, Jana | |