dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Čečáková, Marcela | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:53:51Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:53:51Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2271 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vztahe pedagoga volného času a dítěte mladšího školního věku, na který nahlíží z pedagogicko-psychologického hlediska. Nejprve je ukázán vztah na pozadí filozoficko-historickém. Dále pak charakterizuji klíčové pojmy, upozorňuji na aspekty podporující rozvoj vztahu. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pedagog volného času | cze |
dc.subject | dítě mladšího školního věku | cze |
dc.subject | vychovatel | cze |
dc.subject | vztah | cze |
dc.subject | pedagogický eros | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | autoritativní výchova | cze |
dc.subject | lyberální styl vedení | cze |
dc.subject | demokratické řízení | cze |
dc.subject | hranice a rizika vztahu | cze |
dc.subject | tresty | cze |
dc.subject | leisure time padegague | eng |
dc.subject | young school age children | eng |
dc.subject | educator | eng |
dc.subject | relationship | eng |
dc.subject | pedagogical eros | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | authoritarian leadership style | eng |
dc.subject | liberal leadership style | eng |
dc.subject | democratic leadership style | eng |
dc.subject | boundaries and risk in the relationship | eng |
dc.subject | punishment | eng |
dc.title | Pedagogické a psychologické aspekty vztahu pedagoga volného času a dítěte mladšího školního věku | cze |
dc.title.alternative | Educational and psychological aspects of relationship between a leisure time pedagogue and a younger school age child | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 12785 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with relationship between a leisure time padegogue and a younger school age child from pedagogical and psychological standpoints. At the beginning the relationship is shown in relation to the philosophical and historical background. In the next stepI characterize the kdy concepts and draw attention to aspects supporting the development of the relationship. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |