Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorObadal, Tomáš
dc.date.accessioned2021-11-19T12:53:53Z
dc.date.available2021-11-19T12:53:53Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2279
dc.description.abstractCílem této práce je popis a analýza pedagogických aspektů trenérské činnosti v kontextu současné nabídky vzdělávání pro trenéry, jejich profesního zaměření a jejich sebepojetí vzhledem k výchovnému poslání. Pro dosažení těchto cílů je nutné nejprve definovat sport jako takový, jeho typy či možnosti sportovního vyžití jedinců. Dále je nutné definovat roli trenéra a systematicky popsat důležité vlastnosti trenéra. V analytické části práce bude věnována pozornost sebepojetí trenérů vzhledem k jejich výchovnému poslání. V této souvislosti bude dotazníkovou formou analyzován pohled trenérů na jejich možné výchovné, respektive pedagogické působení. Mezi další důležité otázky, které budou analyzovány, patří pohled trenérů na svou činnost, které okolnosti ovlivňují jejich výchovné působení apod. Závěr práce bude věnován zhodnocení současného stavu zkoumané problematiky.cze
dc.format89 s. (133 162 znaků)
dc.format89 s. (133 162 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttrenércze
dc.subjectsportcze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjecttréninkcze
dc.subjectkoučinkcze
dc.subjectzájmová činnostcze
dc.subjectvýkonnostní sportcze
dc.subjectvztahcze
dc.subjectcoacheng
dc.subjectsporteng
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjecttrainingeng
dc.subjectcoachingeng
dc.subjectleisure activitieseng
dc.subjectperformance sportseng
dc.subjectrelationshipeng
dc.titlePedagogické aspekty trenérské činnosticze
dc.title.alternativePedagogical aspects of coaching activitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15711
dc.description.abstract-translatedThe goal of this diploma thesis is to describe and analyze the pedagogical aspects of coaching in the context of the current offer of study programs for coaches, their professional background and their self-reflection due to their educational mission. To achieve these objectives it is necessary to define sport as such, its types and offers of sports activities for individuals. It is also necessary to define the role of the coach and systematically describe important attributes of the trainer. The analytical part of the paper will focus on the coaches self-reflection due to their educational mission. In this context, the questionnaire will analyze trainers view on their possible educational, or teaching activities. Other important issues that will be analyzed include: coaches view on their activities and the circumstances that affect their educational influence, etc. The final part will be devoted to evaluation of the current state of examined problems.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam