dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Vaňková, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:53:59Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:53:59Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2293 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá analýzou krize autority ve výchově. První část práce se zabývá rozborem současné koncepce autority (definování jejich dimenzí: legitimita, moc, byrokracie, charizma, poslušnost k autoritám a autoritářství) a definováním krize autority ve společnosti. Druhá část práce zhodnocuje tyto poznatky, definuje krizi autority ve výchově, nabízí plán řešení této krize, hledá kořeny této krize v tradiční škole, upozorňuje na roli alternativních koncepcí výchovy v krizi autority. Poslední část práce se věnuje definování animace jako třetí dimenze výchovy (po formaci a edukaci) a definování možnému přínosu animace v otázce krize autority. | cze |
dc.format | s. 67 | |
dc.format | s. 67 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | krize autority | cze |
dc.subject | autorita | cze |
dc.subject | byrokracie | cze |
dc.subject | moc | cze |
dc.subject | legitimita | cze |
dc.subject | charizma | cze |
dc.subject | filosofie výchovy | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | scholé | cze |
dc.subject | tradiční škola | cze |
dc.subject | alternativní pojetí výchovy | cze |
dc.subject | kulturní animace | cze |
dc.subject | animace | cze |
dc.subject | animátor | cze |
dc.subject | crisis of authority | eng |
dc.subject | authority | eng |
dc.subject | bureaucracy | eng |
dc.subject | power | eng |
dc.subject | legitimacy | eng |
dc.subject | charisma | eng |
dc.subject | philosophy of education | eng |
dc.subject | upbringing | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | scholé | eng |
dc.subject | a traditional school | eng |
dc.subject | an alternative approach to education | eng |
dc.subject | cultural animation | eng |
dc.subject | animation | eng |
dc.subject | animator. | eng |
dc.title | Reflexe krize autority z hlediska filosofie výchovy | cze |
dc.title.alternative | Reflections on the crisis of authority in terms of philosophy of education. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 15949 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis analyzes the crisis of authority in education. The first part deals with an analysis of the contemporary concept of authority; the definition of dimensions, legitimacy, power, bureaucracy, charisma, obedience to authority, authoritarianism, and the definition of the crisis of authority in society. The second part evaluates the knowledge, defines crisis of authority in education, analyses the roots of this crisis, and offers a solution. The final part deals with the definition of animation as a third dimension of education and defines its potential benefits in the issue of crisis of autority. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |