Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorVaňková, Karolína
dc.date.accessioned2021-11-19T12:53:59Z
dc.date.available2021-11-19T12:53:59Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2293
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou krize autority ve výchově. První část práce se zabývá rozborem současné koncepce autority (definování jejich dimenzí: legitimita, moc, byrokracie, charizma, poslušnost k autoritám a autoritářství) a definováním krize autority ve společnosti. Druhá část práce zhodnocuje tyto poznatky, definuje krizi autority ve výchově, nabízí plán řešení této krize, hledá kořeny této krize v tradiční škole, upozorňuje na roli alternativních koncepcí výchovy v krizi autority. Poslední část práce se věnuje definování animace jako třetí dimenze výchovy (po formaci a edukaci) a definování možnému přínosu animace v otázce krize autority.cze
dc.formats. 67
dc.formats. 67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkrize autoritycze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectbyrokraciecze
dc.subjectmoccze
dc.subjectlegitimitacze
dc.subjectcharizmacze
dc.subjectfilosofie výchovycze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectscholécze
dc.subjecttradiční školacze
dc.subjectalternativní pojetí výchovycze
dc.subjectkulturní animacecze
dc.subjectanimacecze
dc.subjectanimátorcze
dc.subjectcrisis of authorityeng
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectbureaucracyeng
dc.subjectpowereng
dc.subjectlegitimacyeng
dc.subjectcharismaeng
dc.subjectphilosophy of educationeng
dc.subjectupbringingeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectscholéeng
dc.subjecta traditional schooleng
dc.subjectan alternative approach to educationeng
dc.subjectcultural animationeng
dc.subjectanimationeng
dc.subjectanimator.eng
dc.titleReflexe krize autority z hlediska filosofie výchovycze
dc.title.alternativeReflections on the crisis of authority in terms of philosophy of education.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15949
dc.description.abstract-translatedThe thesis analyzes the crisis of authority in education. The first part deals with an analysis of the contemporary concept of authority; the definition of dimensions, legitimacy, power, bureaucracy, charisma, obedience to authority, authoritarianism, and the definition of the crisis of authority in society. The second part evaluates the knowledge, defines crisis of authority in education, analyses the roots of this crisis, and offers a solution. The final part deals with the definition of animation as a third dimension of education and defines its potential benefits in the issue of crisis of autority.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam