Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKuchař, Pavel
dc.contributor.authorKubínová, Radka
dc.date.accessioned2021-11-19T12:54:01Z
dc.date.available2021-11-19T12:54:01Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2299
dc.description.abstractPráce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou jako klíčovým faktorem při výchově a vzdělávání Romů školního věku. Teoretická část vysvětluje pojmy integrace, asimilace. Přibližuje romskou historii. Zmiňuje problematiku soužití romské menšiny s majoritní společností. Popisuje vzdělávání Romů v průběhu dějin až do současnosti. Zaměřuje se na příčiny školní neúspěšnosti romských dětí a možnou pomoc při jejich vzdělávání. V závěru se teoretická část zaměřuje na spolupráci rodiny a školy. Praktická část obsahuje výzkumné šetření. Cílem je zjistit zda romské děti, jejichž rodiče komunikují a spolupracují se školou, dosahují lepších výsledků ve vzdělávání. Zabývá se kvantitativním výzkumem. Pomocí dotazníku zjišťuje, z pohledu učitelů, jaký vliv má komunikace romských rodičů a školy na školní výsledky jejich dětí.cze
dc.format108 s.
dc.format108 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRomovécze
dc.subjectromská historiecze
dc.subjectvzdělávání Romůcze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectkomunikace rodičů s učitelicze
dc.subjectspolupráce rodiny a školy.cze
dc.subjectGypsieseng
dc.subjectromany historyeng
dc.subjecteducation of Gypsieseng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectcommunication between parents and teacherseng
dc.subjectcooperation of family and school.eng
dc.titleKomunikace mezi školou a rodinou jako klíčový faktor při výchově a vzdělávání Romů školního věkucze
dc.title.alternativeCommunication between family and school as key factor during upbringing and educating Gypsies of school ageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15986
dc.description.abstract-translatedThis Thesis deals with communication between family and school as key factor during upbringing and educating Gypsies of school age. The theoretical part explains the terms integration and assimilation. It outlines romany hisrory. It mentions issues of co-existence of Gypsy minority and major society. It describes education of Gypsies throughout history to the present. It focuses on the causes of failing of Gypsy children at school and possible help in the process of their education. The closing part of the theoretical part focuses on cooperation of family and school. The practical part includes a research. Its goal is to find out whether the Gypsy children are more successful at school if their parents communicate and cooperate with school. It includes a quantitative research. It determines (by means of questionnaire which was given to the teachers) the influence of communication of Gypsy parents and school to the results of their children.eng
dc.date.accepted2012-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam