Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorChaloupková, Věra
dc.date.accessioned2021-11-19T12:54:06Z
dc.date.available2021-11-19T12:54:06Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2311
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou výuky cizích jazyků v raném věku. Teoretická část srovnává názory odborníků na dané téma a snaží se doložit úspěšnost časného začátku vzdělávání. Vychází přitom ze současných požadavků na jazykové znalosti, které jsou důležité k tomu, abychom obstáli jako občané Evropské unie a dovedli se prosadit a dorozumět ve světě. Praktická část obsahuje příklady projektů organizovaných prostřednictvím mezinárodních vzdělávacích programů, poukazuje na jejich přínos, zdůrazňuje možnost využití moderních informačních technologií. Práce zároveň upozorňuje na úspěšné modely dvojjazyčného vzdělávání v příhraničních oblastech, které by mohly být inspirací také pro další regiony.cze
dc.format80
dc.format80
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcizí jazykcze
dc.subjectinformační technologiecze
dc.subjectmezinárodní vzdělávací programycze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectvýuka v raném věkucze
dc.subjecta foreign languageeng
dc.subjectinformation technologyeng
dc.subjectinternational educational programmeseng
dc.subjecta projecteng
dc.subjectteaching very young learnerseng
dc.titlePředpoklady a možnosti jazykového vzdělávání v raném věkucze
dc.title.alternativeConditions and possibilities for language education at an early age.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag19144
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with problems of teaching foreign languages to children of an early age. In the theoretical part, opinions of specialists in this subject are compared. It tries to provide an evidence for a succees of an early start of education. It is based on present requirements for language skills which are important for us to succeed as inhabitants of the European Union and to be able to win our recognition and acknowledgement in the world. In the practical part, there are examples of projects organized by international educational programmes. It refers to their contribution and emphasizes the possibility of using modern information technologies. The thesis highlights successful models of bilingual education in borderlands which could also become an inspiration for other regions.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam