Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorNováčková, Magda
dc.date.accessioned2021-11-19T12:54:35Z
dc.date.available2021-11-19T12:54:35Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2359
dc.description.abstractZáměrem diplomové práce je v teoretické části shromáždit aktuální náhledy na pojetí primární prevence v prostředí základních škol, analyzovat systém strategického plánování a řízení prevence na celostátní a krajské úrovni a rozebrat úkoly základní školy v této oblasti. Praktická část bude sledovat a komparovat cíle a priority krajských preventivních strategií (na příkladu dvou krajů) a dále autorka provede šetření v prostředí vybraných základních škol těch krajů, jejichž strategie bude předmětem prvotní analýzy. Zaměří se v tomto kontextu na strukturu prevence ve školách a na její návaznost na strategické cíle. Porovná také podoby realizace prevence a vybere vhodné příklady dobré praxe. Na základě výzkumu bude v závěrech práce formulovat doporučení pro realizaci primární prevence na školní úrovni.cze
dc.format105 s.
dc.format105 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprimární prevencecze
dc.subjectrizikové chovánícze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectRisk behavioreng
dc.subjectPrimary preventioneng
dc.subjectClassroom environmenteng
dc.titleRealizace primární prevence rizikového chování na základních školáchcze
dc.title.alternativeRealization of primary prevention of risk behavior in primary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag20411
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this thesis is the theoretical part to compile insights into the actual concept of primary prevention in the elementary school environment, to analyze the system of strategic planning and management of prevention at national and regional level and analyse tasks elementary school in this area. The practical part will be to monitoring and comparing the objectives and priorities of regional prevention strategies (for example, two regions) and the author then conduct an investigation in an environment of selected primary schools of the regions, their strategy will be subject to an prime analysis. It will focus in this context on the structure of prevention in schools and its continuity to the strategic objectives. Compares also realization of prevention and selects adequate examples of good practice. Based on the research will be formulate recommendations for the realization of primary prevention at the school level.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam