dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Nejedlá, Lada | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:54:39Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:54:39Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2364 | |
dc.description.abstract | V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé pojmy týkající se rozvoje osobnosti jedince s mentálním postižením, prosociální výchovy a rozvoje osobnosti pomocí výtvarné výchovy. Praktická část je zaměřena na realizaci projektu, který vytvoří osnovu pro vzorové aktivity práce s osobami s mentálním postižením s přesahem do prosociální výchovy. | cze |
dc.format | 93 s. (123 953 znaků). | |
dc.format | 93 s. (123 953 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | výtvarné hry | cze |
dc.subject | psychopedie | cze |
dc.subject | mentální postižení (handicap) | cze |
dc.subject | mentální retardace | cze |
dc.subject | speciální pedagogika | cze |
dc.subject | prosociální výchova | cze |
dc.subject | etická výchova | cze |
dc.subject | prosociálnost | cze |
dc.subject | art | eng |
dc.subject | art games | eng |
dc.subject | Psychopedics | eng |
dc.subject | mental handicap (disability) | eng |
dc.subject | mental retardation | eng |
dc.subject | special education | eng |
dc.subject | prosocial education | eng |
dc.subject | ethics | eng |
dc.subject | prosocial | eng |
dc.title | Výtvarné hry pro lidi s lehkým a středně těžkým mentálním postižením s přesahem do prosociální výchovy | cze |
dc.title.alternative | Creative Games for handicapped Children with an interdisciplinary Education outreach to prosocial | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 20427 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part various concepts related to personality development of individuals with mental disabilities are explained, also their prosocial education and personality development by art education is mentioned. The practical part focuses on the implementation of a project with an overlap to prosocial education. The project will create a model scheme for working activities with intellectually disabled people. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |