Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorNováčková, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-19T12:54:44Z
dc.date.available2021-11-19T12:54:44Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2370
dc.description.abstractTato práce představuje empatii jako jeden z cílů výchovy a vzdělávání. Vymezuje termíny emoce a emoční inteligence. Dále seznamuje s pojmem výchova ve volném čase, její charakteristikou, cíli, a metodami. Zabývá se možnostmi rozvoje empatie ve výchově ve volném čase. Popisuje také cíle předškolního a základního vzdělávání. V kapitole věnované empatii se zabývá historickým vývojem pojmu, vývojovými předpoklady empatie a souvislostmi s morálním vědomím. V poslední kapitole popisuje některé z faktorů, které rozvíjejí empatické chování.cze
dc.format87 s.
dc.format87 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectempatiecze
dc.subjectemocecze
dc.subjectemoční inteligencecze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectvýchova ve volném časecze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectedukace.cze
dc.subjectempathyeng
dc.subjectemotioneng
dc.subjectemotional intelligenceeng
dc.subjectpedagogy of free timeeng
dc.subjecteducation in the free timeeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectlearning.eng
dc.titleRozvoj empatie jako cíl výchovy a vzdělávánícze
dc.title.alternativeDevelopment of empathy like the aim of education and behavioreng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21594
dc.description.abstract-translatedThis final thesis introduces empathy like one of the target of education and learning. It defines the terms emotion and emotional intelligence. It gives information about the notion education in the free time ? its characteristic, targets and methods. It deals with possibilities of development of empathy during the education in the free time. It describes the targets of the education in preschool and school age. It deals with the historical development of the term, evolutional conditions to empathy and the connections with the moral cognizance in the chapter about empathy. It describes some of the factors that can develop the empathetic behaviour in the last chapter.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam