Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠrajer, Jindřich
dc.contributor.authorMusil, Jan
dc.date.accessioned2021-11-19T12:55:04Z
dc.date.available2021-11-19T12:55:04Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2393
dc.description.abstractPráce porovnává na teoretické rovině dva výchovné systémy: salesiánský preventivní systém a skauting. Představuje osobnost zakladatelů, charakterizuje a poté porovnává adresáty, poslání, principy, cíle, metody a prostředky těchto výchovných systémů. To vše je porovnáno se zaměřením zejména na etické hodnoty, morální ctnosti a hodnotové postoje, které ve výchově tyto systémy prosazují. Práce se snaží najít prvky, které jsou výchovným systémům společné, které rozdílné, a snaží se vystihnout ty, kterými se mohou vzájemně inspirovat k ideálu integrální výchovy mladého člověka.cze
dc.format123 s.
dc.format123 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsalesiánský preventivní systémcze
dc.subjectskautingcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectmládežcze
dc.subjectvýchovný systémcze
dc.subjectJan Boskocze
dc.subjectDon Boscocze
dc.subjectRobert Baden-Powellcze
dc.subjectrozumcze
dc.subjectnáboženstvícze
dc.subjectlaskavostcze
dc.subjectpovinnostcze
dc.subjectBůhcze
dc.subjectpoctivý občancze
dc.subjectdobrý křesťancze
dc.subjectintegrální výchovacze
dc.subjectctnosticze
dc.subjectslužbacze
dc.subjectetické hodnotycze
dc.subjectSalesian preventive systemeng
dc.subjectscoutingeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectyoutheng
dc.subjectDon John Boscoeng
dc.subjectRobert Baden-Powelleng
dc.subjecteducational systemeng
dc.subjecthonest citizeneng
dc.subjectgood christianeng
dc.subjectintegral educationeng
dc.subjectvirtueeng
dc.subjectmoral valueeng
dc.titleSalesiánský preventivní systém a skautingcze
dc.title.alternativeThe Salesian Preventive System and Scoutingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24796
dc.description.abstract-translatedThe thesis compares two educational systems: the Salesian preventive system of John Bosco and Scouting. It presents the personality of the founders, than characterizes the recipients, mission, principles, aims, methods and tools of these educational systems. This comparison focuses on the moral values, virtues and value attitudes advenced by the systems. The thesis looks for elements which the two education systems sharediffer in and attempts to highlight those elements which could be mutually inspirative in the pursuit of the ideal of integral education of a young person.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineTeologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programTeologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam