Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorPytlíková, Anna
dc.date.accessioned2021-11-19T12:55:08Z
dc.date.available2021-11-19T12:55:08Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2397
dc.description.abstractPráce se zabývá srovnáním tříd, jež se zúčastnily adaptačního kurzu a těmi, které adaptační kurz neabsolvovaly. Teoretická část charakterizuje školní třídu jako malou sociální skupinu, kde poukazuje na její strukturu. Dále pojednává o skupinové dynamice a současně objasňuje vývojové fáze malé sociální skupiny. Teoretická část práce se také zaměřuje na třídní klima, atmosféru a prostředí. Popisuje se zde adaptační kurz a zároveň se definují jeho cíle. Praktická část práce obsahuje popis a analýzu dotazníků, jež byly zadány třídám prvních ročníků čtyřletých gymnázií v prvních dnech školního roku 2011/2012 a na začátku měsíce listopadu téhož roku. Současně se tato část na základě analýzy dotazníků zabývá zjišťováním rozdílů mezi těmito třídami. Poukazuje se zde na to, že rozdíly mezi těmito třídami jsou nepatrné, ovšem přesto mají adaptační kurzy pro celou třídu přínos.cze
dc.format132
dc.format132
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní třídacze
dc.subjectmalá sociální skupinacze
dc.subjectinterakcecze
dc.subjectsociální rolecze
dc.subjectsociální normycze
dc.subjectskupinová dynamikacze
dc.subjectvývojové fáze malé sociální skupinycze
dc.subjectskupinová kohezecze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectkonfliktcze
dc.subjecttřídní klimacze
dc.subjectprostředícze
dc.subjectatmosféracze
dc.subjectadaptační kurzcze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectschool classeng
dc.subjectsmall social groupeng
dc.subjectinteractionseng
dc.subjectsocial roleseng
dc.subjectsocial normseng
dc.subjectgroup dynamicseng
dc.subjectdevelopmental stages of small social groupseng
dc.subjectgroup cohesioneng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectconflicteng
dc.subjectclass climateeng
dc.subjectenvironmenteng
dc.subjectatmosphereeng
dc.subjectadaptation courseeng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectexperiential learningeng
dc.titleKlima školních tříd prvních ročníků středních škol v závislosti na adaptačním kurzucze
dc.title.alternativeThe class climate of the first-year of secondary schools depending on the adaptation courseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24964
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the comparison of classes that have taken part in an adaptation course to those that have not. The theoretical part describes a class as a small social group and refers to its structure. It also deals with group dynamics and explains developmental stages of a small social group. Further, the theoretical part of the thesis focuses on class climate, environment and atmosphere. It describes the adaptation course and defines its aims as well. The practical part of the thesis contains a description and an analysis of questionnaires that were assigned to the first year classes of the four-year grammar schools in the early days of the school year 2011/2012 and in the beginning of November the same year. Based on the analysis of questionnaires, this part also deals with identifying differences among these classes. It points out that the differences among these classes are small but, nevertheless, the adaptation courses are of benefit to the whole class.eng
dc.date.accepted2012-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam