Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorŠťastná, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-19T12:55:13Z
dc.date.available2021-11-19T12:55:13Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2403
dc.description.abstractDiplomová práce se snaží zjistit, zda je v pedagogice volného času využíváno pouze animačních technik, nebo je, stejně jako všechny oblasti našeho života, zasažena manipulací. Pro objektivní odpověď bylo zapotřebí jasně definovat manipulaci, její různé formy a poté i pojmy, které s manipulací přímo souvisí nebo ji naopak mají vylučovat. Jednalo se především o autoritu, svobodu, moc a hromadné chování. Následně bylo nutné zaměřit se na různé druhy výchovy a výskyt manipulace v nich. Po zjištění, že manipulace se stala součástí výchovy, bylo vhodné, pro potřeby této diplomové práce, definovat manipulaci tentokrát z etického hlediska. Poslední kapitola hodnotí jednotlivé metody a praktické návody pedagogiky volného času, snaží se zjistit, zda se v nich manipulace vyskytuje, nebo se jedná pouze o pedagogické ovlivňování, tedy eticky přijatelnou formu manipulace.cze
dc.format94 s. (163 312)
dc.format94 s. (163 312)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectanimacecze
dc.subjectpedagogika zážitkucze
dc.subjectmanipulacecze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectsvobodacze
dc.subjectmoccze
dc.subjecthromadné chovánícze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectpedagogické ovlivňování.cze
dc.subjectleisure educationeng
dc.subjectanimationseng
dc.subjectexperiential educationeng
dc.subjectmanipulationeng
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectfreedomeng
dc.subjectmighteng
dc.subjectmass behavioreng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectpedagogical influence.eng
dc.titlePedagogika volného času - animace nebo manipulace?cze
dc.title.alternativeLeisure Education - animation or manipulation?eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag25012
dc.description.abstract-translatedThe dissertation is trying to find out, if there are used only animation technics in the leisure education, or if it is affected with manipulation as all other parts of our life. For the objective answer there was a need to define clearly the manipulation, it´s various forms and then also concepts, which are directly connected with manipulation or on the contrary they should exclude it. It was primarily about authority, freedom, might, and the mass behaviour. Subsequently it was necessary to concentrate on various types of education and on the occurrence of manipulation in them. After finding out that manipulation became the part of education it was convenient, for the needs of this dissertation to define the manipulation from the ethical point of view. The last chapter evaluates the individual methods and practical instructions of leisure education, trying to find out if manipulation occures in them, or if it is about the pedagogical influencing which means the ethical acceptable form of manipulation.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam