Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorMojcherová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-19T12:55:15Z
dc.date.available2021-11-19T12:55:15Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2405
dc.description.abstractÚstřední cíl mé diplomové práce spočívá v porovnání cílů waldorfské koncepce vý?chovy a vzdělávání od počátku založení školy až do současné doby. Na začátku své práce se zabývám zakladatelem školy Rudolfem Steinerem, který školu téměř před sto lety založil. Zde jsem se snažila vystihnout základní myšlenky Steinera, které později převedl do waldorfské pedagogiky, která se stala populární po celém světě. Rozvoj wal-dorfských škol ve světě, a v České republice především, je další součástí diplomové práce. Dále se v práci zabývám porovnáním cílů waldorfské koncepce výchovy a vzdělávání na začátku a v současné době. Popisuji změny, které nastaly především v České republice, ale nemohla jsem opomenout ani změny v zahraničí. v práci se sna?žím vystihnout pozitiva a negativa waldorfských škol oproti školám klasickým.cze
dc.format90 s. 173 078znaků
dc.format90 s. 173 078znaků
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectwaldorfská školacze
dc.subjectwaldorfská koncepcecze
dc.subjectwaldorfské cíle výchovy a vzdělávánícze
dc.subjectwaldorfský školní vzdělávací programcze
dc.subjecthistorie wal-dorfské koncepce výchovy a vzdělávánícze
dc.subjectpředstavitelé waldorfské školy (Steiner)cze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectrozvoj waldorfských školcze
dc.subjectWaldorf educationeng
dc.subjectWaldorf educational concepteng
dc.subjectWaldorf educational objectiveseng
dc.subjectWaldorf education curriculumeng
dc.subjectthe history of the concept of Waldorf educationeng
dc.subjectWaldorf education representatives (Steiner)eng
dc.subjectWaldorf education developmenteng
dc.titleCíle waldorfské koncepce výchovy a vzdělávání a její vývoj od počátku až dodnescze
dc.title.alternativeThe objectives of the Waldorfs Concept education and its evolution from the beginning until todayeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag25111
dc.description.abstract-translatedThe central aim of my thesis is to compare the objectives of the concept of Waldorf education since the foundation of the education until the present time. At the beginning the thesis deals with Rudolf Steiner, who founded thiseducational system almost one hundred years ago. Here its aim is to represent the basic ideas of Steiner, which later served as a basis of Waldorf education and became popular worldwide. Development of Waldorf schools worldwide, especially in the Czech Republic, is another part of the thesis. Furthermore, I compare the aims of Waldorf educational concept at the beginning and today. I describe changes that have occurred mainly in the Czech Republic, but I could not omit changes abroad. In my thesis I try to capture the positives and negatives of Waldorf schools compared to traditional schools.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam