Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVokoun, Jaroslav
dc.contributor.authorČandová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:55:19Z
dc.date.available2021-11-19T12:55:19Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2409
dc.description.abstractPráce v úvodu představuje klasifikaci různých pojetí vztahu mezi vědou a vírou. Soustředí se na setkávání přírodovědeckých a teologických témat v rámci středoškolské výuky. Shrnuje a teoreticky reflektuje zkušenosti z pedagogické praxe a promýšlí praktické možnosti křesťanské odpovědi na otázky, které v této souvislosti studenti kladou. Témata jsou představena v konkrétní návaznosti na kurikula gymnázia a uspořádána do těchto okruhů: Smrt a dystanázie, Čas a reologie, Deus vere ludens et homo ludens. Uvedeny jsou také konkrétní možnosti zařazení do výuky a příklady z praxe.cze
dc.format91 s. (126 972 znaků), x s.
dc.format91 s. (126 972 znaků), x s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPřírodní vědycze
dc.subjectteologiecze
dc.subjectkurikulární dokumenty pro gymnáziacze
dc.subjectvíracze
dc.subjectsmrtcze
dc.subjectdystanáziecze
dc.subjectpaliativní péčecze
dc.subjectkadaverózní transplantacecze
dc.subjectcyklický a lineární čascze
dc.subjectreologiecze
dc.subjecthracze
dc.subjectexperimentcze
dc.subjectnenewtonské kapaliny.cze
dc.subjectScienceeng
dc.subjecttheologyeng
dc.subjecthigh school curriculaeng
dc.subjectfaitheng
dc.subjectdeatheng
dc.subjectdysthanasiaeng
dc.subjectpalliative careeng
dc.subjectcadaverous transplantationeng
dc.subjectcyclical and linear timeeng
dc.subjectrheologyeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectexperimenteng
dc.subjectnon-Newtonian fluid.eng
dc.titleSetkání témat přírodních věd a teologie při výuce na gymnáziucze
dc.title.alternativeCommon topics of Science and Theology in high school educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag25175
dc.description.abstract-translatedIn the introduction this thesis classifies different conceptions of the relationship between science and faith. Then, it focuses on common topics of natural science and theology in secondary education. It summarises and reflects the experience of teaching practice and deals with the practical options for Christian issues which the students are usually interested in. The topics are presented in relation to a specific high school curricula and sorted into three parts: Death and dysthanasia, Time and rheology, Deus vere ludens et homo ludens. Some practical examples and recommendation for teaching practice are also mentioned.eng
dc.date.accepted2012-09-07
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství náboženství a etikycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam