Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLhotová, Marie
dc.contributor.authorSosnová, Petra
dc.date.accessioned2021-11-19T12:55:22Z
dc.date.available2021-11-19T12:55:22Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2411
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou osob s poruchami autistického spektra a jejich individuální a skupinové integraci. První část mé práce seznamuje čtenáře s obecnou charakteristikou jednotlivých typů poruch autistického spektra, jejich problémových oblastí, kterými je sociální chování, komunikace a představivost a hra. Důležitou část tvoří kapitola o integraci, která se snaží obeznámit s její charakteristikou, možnostmi a s tím souvisejícími právními předpisy. Empirická část se zabývá otázkou vlivu triády behaviorálních projevů dítěte s vysoce funkčním dětským autismem a popisem jejich vlivu na oblast individuální a skupinové integrace v průběhu čtyřleté praxe. V práci je uveden a popsán zdravý vývoj dítěte, s nímž je porovnávána individuální a skupinová integrace. Pro snadnější orientaci je vývoj všech třech vývojových linií zaznamenán v grafu.cze
dc.format108 s.
dc.format108 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPoruchy autistického spektracze
dc.subjectdětský autismuscze
dc.subjecttriáda behaviorálních projevůcze
dc.subjectindividuální integracecze
dc.subjectskupinová integracecze
dc.subjectAutism Spectrum Disorderseng
dc.subjectinfantile autismeng
dc.subjecttriad of behavioral manifestationseng
dc.subjectindividual integrationeng
dc.subjectgroup integrationeng
dc.titleIntegrace osob s poruchami autistického spektra do intaktní skupinycze
dc.title.alternativeIntegration of persons with disabilities autism spectrum to the intact groupeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag25207
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the problems of people with autism spectrum disorders and their individual and group integration. The first part of my paper deals with the general characteristics of the different types of autism spectrum disorders, their problem areas, which is a social behavior, communication and imagination and play. The important part is the chapter on integration, which aims to become familiar with its characteristics, possibilities and related legislation. The empirical part deals with the influence of the triad of behavioral manifestations of a child with high-functioning autistic child and a description of their impact on the area of individual and group integration over four years of experience. In this work is shown and described healthy development of the child, with which it is compared individual and group integration. For better orientation is the development of all three lines of development recorded in the chart.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam