Modelování nákupního chování
Abstrakt
Práce se zabývá problematikou modelování pomocí agentů v multiagentních systémech, kde bude vytvořena java aplikace v programu Greenfoot. Tato aplikace bude sloužit jako simulace nákupního chování různých zákazníků při výběru pro ně vhodného obchodu pro nákup. Celá aplikace bude vizualizovaná v programu Greenfoot a řádně zdokumentována na uživatelské úrovni a úrovni javadoc.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Pracovní výcvik profese pojišťovací agent
Hamerníková, Šárka (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem práce je vyvinout výcvikový program, který umožní pojišťovacím agentům zvládat nestandardní situace spojené s pojišťovnictvím. V úvodu práce je teoretické zorientování v problematice pojišťovnictví, pojišťovacích ... -
Historie chemických válek
Horká, Jana (Jihočeská univerzita, 2007)Chemické zbraně patří ke zbraním hromadného ničení. Mezi tyto zbraně se počítají kromě chemických zbraní i zbraně jaderné a biologické. Chemické zbraně patří k historicky nejstarším. Své prvopočáteční kroky udělaly - i ... -
Kontrastem indukovaná nefropatie a systémová nefrogenní fibróza
Bařinová, Eva (Jihočeská univerzita, 2010)V současnosti dochází k významnému rozvoji intervenční radiologie. Zejména cévní intervence se staly metodou první volby a často předchází nebo nahrazují invazivní chirurgické řešení. S tímto rozvojem narůstá i počet ...