Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.contributor.authorDrevianková, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-19T12:55:34Z
dc.date.available2021-11-19T12:55:34Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2423
dc.description.abstractPráce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou rozebírána stěžejní témata, z nichž vychází výzkum v praktické části práce, v osmi hlavních kapitolách. Jedná se o tyto kapitoly: 1) Charakteristika věku adolescence; 2) Definice a vymezení pojmu volný čas; 3) Výchova mimo vyučování; 4) Rodina; 5) Škola jako instituce působící na volný čas adolescenta; 6) Poruchy chování; 7) Právní základ k problematice volného času a 8) Mladiství ve výchovném ústavu. Hlavní kapitoly jsou dále členěny do podkapitol, které jsou v některých případech ještě dále rozčleněny do dalších podkapitol. Ve druhé praktické části práce jsou stanoveny cíle výzkumu a hypotézy opírající se o předešlou teoretickou část. Je zdůvodněno použití metod výzkumu a je popsán výzkumný vzorek. Platnost hypotéz byla testována výzkumnými technikami dotazník, doplňkovou technikou byl rozhovor. Výzkum byl zaměřen na zmapování oblasti zájmu dívek žijících ve Výchovném ústavu a dívek vyrůstajících v rodinném prostředí, navštěvujících střední odborné učiliště nebo střední odbornou školu a na zjišťování, jaké jsou jejich nejsilnější vzory. Bylo zjištěno, že se zájmy porovnávaných skupin dívek oproti očekávání výrazným způsobem neliší.cze
dc.format95 s. (185696 znaků).
dc.format95 s. (185696 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: adolescencecze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectvliv vrstevníkůcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectzájmové činnosticze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectstřední odborná školacze
dc.subjectstřední odborné učilištěcze
dc.subjectdomov mládežecze
dc.subjectporuchy chovánícze
dc.subjectcitová deprivacecze
dc.subjectdrogová závislostcze
dc.subjectidentifikační vzorycze
dc.subjectústavní výchovacze
dc.subjectvýchovný ústav.cze
dc.subjectKey words: adolescenceeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectpeer influenceeng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectleisure activitieseng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectcollegeeng
dc.subjectsecondary vocational schooleng
dc.subjectyouth homeeng
dc.subjectbehavioral disorderseng
dc.subjectemotional deprivationeng
dc.subjectdrug addictioneng
dc.subjectidentifying patternseng
dc.subjectinstitutional careeng
dc.subjecteducational institute.eng
dc.titleZájmy a využívání volného času dívkami ve výchovném ústavu v porovnání s jejich vrstevnicemi vyrůstajícími v rodinném prostředí (navštěvujícími učiliště nebo střední odbornou školu)cze
dc.title.alternativeHobbies and leisure time of girls in educational institution in comparison with their peers attending school or high schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag25335
dc.description.abstract-translatedThis thesis is divided into two main parts. The first theoretical part consists of 8 chapters and informs of main topics, on which is based the research in the second part. The chapters are as follows: 1) Characteristics of adolescence age; 2) Definition of leisure; 3) Education outside the classroom; 4) Family; 5) The school as an institution acting on adolescent leisure; 6) Behavioral disorders; 7) The legal basis for the issue of spare time and 8) Juveniles in an educational institute. The main chapters are further divided into subsections, which are in some cases divided into more chapters. In the second practical part are set research objectives and hypotheses based on previous theoretical part. The use of research methods is justified and it also describes the research sample. The validity of the hypotheses was tested by research techniques of the questionnaire, the complementary technique was the interview. The research was focused on mapping the interest of girls living in the Reformatory and girls growing up in a family environment, attending secondary vocational school or vocational school and finding out what are their strongest patterns. It was found that the interests of the compared groups of girls compared to expectations do not differ significantly.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství náboženství a etikycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam