dc.contributor.advisor | Pokorný, Jiří | |
dc.contributor.author | Býčková, Daniela | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:55:36Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:55:36Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2425 | |
dc.description.abstract | Práce charakterizuje vývoj dítěte v předškolním věku, vývoj vztahů k vrstevníkům a dospělým, osvojení sociálních rolí a vystihuje hlavní činnost dítěte tohoto věku. Dále se zabývá dramatickou improvizací jako metodou dramatické výchovy. Podrobněji rozebírá její cíle, funkce, třídění, modely a uvádí požadavky na osobnost pedagoga dramatické výchovy a jeho přístup k dětem. Text je doplňován ukázkami her a cvičení zaměřené na dramatickou improvizaci. Značná část práce se věnuje didaktice dramatické improvizace. Popisuje zdroje námětů, zadání námětů a témat, přípravu, stavbu, vedení, reflexi a hodnocení dramatické improvizace. Rozebírá přístup, chování a jednání učitele při dramatické improvizaci. Dále popisuje projekt a jeho druhy, projektovou metodu a výchovu, její přednosti, úskalí a principy. Součástí práce je projekt zaměřený na dramatickou improvizaci, který je zrealizován v praxi a následně vyhodnocen. | cze |
dc.format | 87 | |
dc.format | 87 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Předškolní věk | cze |
dc.subject | dramatická výchova | cze |
dc.subject | dramatická improvizace | cze |
dc.subject | didaktika dramatické improvizace | cze |
dc.subject | projekt dramatické improvizace. | cze |
dc.subject | Pre-school age | eng |
dc.subject | drama education | eng |
dc.subject | drama improvisation | eng |
dc.subject | didactics of drama improvisation | eng |
dc.subject | project of drama improvisation. | eng |
dc.title | Dramatická improvizace s dětmi předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Dramatic improvisation with pre-school children | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 25342 | |
dc.description.abstract-translated | This paper describes the development of a pre-school child, their relationship with their coevals and adults, acquire of social rules and gives a true picture of the main activity of a child of this age. It also deals with drama improvisation as a method of drama education. It deals with its goals, functions, sorting, models in detail and presents the needs of the pedagogue of drama education and their attitude to children. The text is completed with examples of games, plays and exercises focused on drama improvisation. A great part of the work deals with didactics of drama improvisation. It describes the sources of ideas, assignments of themes and topics, preparation, construction, leading, reflexion and evaluation of drama improvisation. It examines attitude, behaviour and action of a teacher during drama improvisation. It then describes the project and its kinds, project method and education, its advantages, problems and principles. The part of the work is a project focusing on drama improvisation which is carried out in praktice. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |