• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Přírodovědecká fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Přírodovědecká fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Software pro podporu in-house affiliate programu

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (22.46Mb)
    Posudek vedoucího práce (1.041Mb)
    Posudek oponenta práce (1.141Mb)
    Průběh obhajoby práce (473.9Kb)
    Datum
    2014
    Autor
    Ruczkowski, Lukáš
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem software pro podporu in-house affiliate programu. V teoretické části je vysvětlena problematika a výhody affiliate marketingu. V praktické části je provedena analýza existujících řešení a na základě dosažených výsledků je proveden návrh samotného software. Zvláštní důraz je kladen na řešení serverové části pro sledování konverzí. Výsledkem práce je model aplikace, který umožňuje dobře definovat požadavky na budovaný systém a získat přesnější představu o dalších možných nákladech pro jeho realizaci.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/24297
    Kolekce
    • Přírodovědecká fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Social grooming in Barbary macaques 

      Roubová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2018)
      Social grooming is one of the most common forms of affiliative behaviour among socially living animals and has been in the centre of interest from the early beginnings of primatology. Social grooming is a behaviour ...
    • Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí 

      Murcko, Filip (Jihočeská univerzita, 2019)
      Tato práce zkoumá affiliate marketing jako jeden z marketingových nástrojů používaných v online prostředí. Affiliate marketing je typ marketingu založený na výkonnosti, v němž podnikatel odměňuje jednoho nebo více affiliate ...
    • Affiliate marketing 

      Šimek, Karel (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou affiliate marketingu a prezentuje ji jako jeden z vhodných moderních marketingových nástrojů pro propagaci produktů a formy podpory prodeje v online prostředí. Práce se zaměřuje ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV