Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorPlívová, Klára
dc.date.accessioned2021-11-19T12:55:47Z
dc.date.available2021-11-19T12:55:47Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2435
dc.description.abstractPráce se zabývá zařazením a rozpracováním klíčových kompetencí ve školních vzdělávacích programech školních družin. V teoretické části se práce zaměřuje na charakteristiku školní družiny, vymezení jejích cílů, poslání a funkce. Dále se práce okrajově zmiňuje také o dokumentaci školní družiny. Podrobněji se však věnuje školnímu vzdělávacímu programu, který školní družina vypracovává. Práce upozorňuje na propojenost školního vzdělávacího programu školní družiny se školním vzdělávacím programem základní školy. Poukazuje na různé přístupy k začlenění klíčových kompetencí do dokumentu ? zda se jedná o povinnost či nikoliv. Představuje také různé možnosti rozvíjení klíčových kompetencí ve školní družině. Praktická část je poté zaměřena na konkrétní zpracování klíčových kompetencí v školních vzdělávacích programech školních družin z celé České republiky. Dokumenty byly rozčleněny do různých skupin podle jejich hloubky zařazení a rozpracování klíčových kompetencí. Práce se dále zabývala pouze třetí skupinou, kde zkoumá obsah, styl a rozsah zpracování klíčových kompetencí. Také je zde poukázáno na nedostatky při propojení jednotlivých činností a rozvíjených kompetencí.cze
dc.format81 str.
dc.format81 str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectzájmové vzdělávánícze
dc.subjectkey competenceseng
dc.subjectbefore/after school clubeng
dc.subjectleisureeng
dc.subjectschool educational programmeeng
dc.subjectleisure educationeng
dc.titleKlíčové kompetence ve vzdělávacích programech školních družincze
dc.title.alternativeBefore/after shool clubs educational programmes key competenceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag25402
dc.description.abstract-translatedThis work treats about before/after shool clubs educational programmes key competences classification and work out. In its theoretical part, the work aims at before/after school club´s characterization, role, function and its objectives´ definition. There is marginally before/after school club documentation mentioned as well. In more details, it pays attention to school eductaional programme that is worked out by before/after shool club. The work points out connection of before/after school club´s educational programme with elemntary school´s educational programme. There are highlited several attitudes to incorporation of key competences into the document ? is it obligation, or not? Different ways of key competences development in before/after school club are introduced here as well. The field part is aimed at particular processing of key competences in before/after school clubs´ school educational programmes in the whole Czech Republic. The documents were clasified into several groups according to their classification profundity and according to their key competences´elaboration. Further, the work is aimed only at the third group, exploring the key competences´ content, style and porcessing extent. The shortcomings in connection between particular activities and developed competences are in this work pointed out as well.eng
dc.date.accepted2012-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam