dc.contributor.advisor | Kuchař, Pavel | |
dc.contributor.author | Vlčková, Daniela | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:56:00Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:56:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2446 | |
dc.description.abstract | Má diplomová práce se zabývá problémy, které mohou potkat děti s ADHD ve škole. Hlavním cílem je poukázat na řadu praktických technik, metod a návodů, které mohou učitelům pomoci v přístupu k dítěti s ADHD.
V teoretické části se zabývám hlavními symptomy poruchy pozornosti spojené s hyperaktivitou a jak ovlivňují život postiženého dítěte. Popisuji vyučovací metody, které je vhodné používat při práci s dětmi s ADHD.
Do praktické části jsem zařadila tři případové studie, abych upozornila na celkové problémy, se kterými se děti s poruchou, jejich rodiče, učitelé i okolí musí potýkat. Zároveň jsem praktickou část obohatila o rozhovory s pedagogy, abych zjistila, jaký mají přístup k těmto dětem a zda umí používat správné metody, jak s žáky pracovat, aby jim i sobě ulehčili přístup k vyučování. | cze |
dc.format | 80 s. | |
dc.format | 80 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | hyperaktivita | cze |
dc.subject | impulzivita | cze |
dc.subject | nepozornost | cze |
dc.subject | vyučovací metody | cze |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | hyperaktivity | eng |
dc.subject | impulzivity | eng |
dc.subject | inattention | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.title | Problémy dětí s ADHD ve škole | cze |
dc.title.alternative | Problems of children with ADHD at school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 25418 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with problems that may be encountered in school by children who suffer from an Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). The main objective is to highlight many practical techniques, methods and guidelines that can be helpful in teacher?s approach to an ADHD child.
The theoretical part deals with the main symptoms of attention deficit hyperactivity associated with life and how they affect the child afflicted by the disorder. Teaching methods that are to be used when working with ADHD children are described.
In the practical part, there are three case studies to present the general problems that ADHD children, their parents, teachers and other surrounding people have to face. I also enriched the amended practical part with interviews with teachers to find out what their current approach to these children is and whether they are able to use the right working methods with the children in school to make the teaching and learning easier and more open. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |