Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.contributor.authorPrajková, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-19T12:56:06Z
dc.date.available2021-11-19T12:56:06Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2451
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na hru ve Waldorfské mateřské škole, Nerudova 53, České Budějovice. V teoretické části se věnuji charakteristice waldorfského předškolního vzdělávání podle Rudolfa Steinera, rámcovým vzdělávacím programem, jeho klíčovými kompetencemi a hrou, její definicí a charakteristikou. Praktická část diplomové práce se skládá ze sborníku her a rozborem jejich klíčových kompetencí, které se ve hře u dítěte rozvíjejí.cze
dc.format103 s. (134 444 znaků)
dc.format103 s. (134 444 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectRudolf Steinercze
dc.subjectrámcový vzdělávací programcze
dc.subjectsvátky ve waldorfské mateřské školecze
dc.subjecthracze
dc.subjectteorie a definice hrycze
dc.subjectrozdělení hercze
dc.subjecthra z pohledu vědycze
dc.subjectdětská hracze
dc.subjectvýznam hrycze
dc.subjecthra jako rozvoj kompetencícze
dc.subjectmotivace hroucze
dc.subjectWaldorf educationeng
dc.subjectRudolf Steinereng
dc.subjectgeneral educational programeng
dc.subjectholidays in the Waldorf kindergarteneng
dc.subjectgameeng
dc.subjecttheory and the definition of gameseng
dc.subjectdivision of gameseng
dc.subjectgame from the perspective of scienceeng
dc.subjectchildren's gameeng
dc.subjectimportance of gameeng
dc.subjectgame such as the development of competencieseng
dc.subjectmotivation by game.eng
dc.titleHRA VE WALDORFSKÉ MATEŘSKÉ ŠKOLE,NERUDOVA 53, ČESKÉ BUDĚJOVICEcze
dc.title.alternativeGAME IN THE WALDORF KINDERGARTEN, NERUDOVA 53, ČESKÉ BUDĚJOVICEeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag25424
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the game in the Waldorf kindergarten, Nerudova 53, České Budějovice. In the theoretical part I deal with the characteristics of Waldorf early childhood education by Rudolf Steiner, I am engaged in the general educational program, in key competencies and in to the game and its definition and characteristics. The practical part is composed of a collection of the games and analysis of their key competencies from the point of view of developing child skills.eng
dc.date.accepted2012-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam