Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorSwiersovič, Magdaléna
dc.date.accessioned2021-11-19T12:56:38Z
dc.date.available2021-11-19T12:56:38Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2476
dc.description.abstractPráce se zabývá reformou základního uměleckého vzdělávání v České republice a jejím hodnocením ze strany pedagogů. Teoretická část charakterizuje historii a vývoj základních uměleckých škol, dále pak rámcově vzdělávací program pro umělecké vzdělávání, projekt Pilot ZUV a Manuál k tvorbě ŠVP. Praktická část obsahuje zhodnocení třinácti rozhovorů s učiteli a řediteli ZUŠ v oblasti jižních Čech, kteří se vyjádřili k průběhu tvorby ŠVP na své škole. K tomu, jak ho využívají v praxi a také k tomu jaký je jeho dopad na žáky. Hodnocení probíhá formou kvalitativního výzkumu.cze
dc.format138 s. (225 513 znaků)
dc.format138 s. (225 513 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrámcově vzdělávací programcze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectzákladní umělecké školycze
dc.subjecthudební oborcze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectmanuál pro vznik školních vzdělávacích programůcze
dc.subjectzákladní umělecké vzdělávánícze
dc.subjectFraming education programeng
dc.subjectProgram for the Elementary Schooleng
dc.subjectElementary Art Schooleng
dc.subjectmusic fieldeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectmanual for the creation of Program for the Elementary Schooleng
dc.subjectelementary artistic educationeng
dc.titleReforma základního uměleckého školství a školní vzdělávací programy z pohledu pedagogůcze
dc.title.alternativeThe reform of the elementary artistic education and school education programs from the perspective of teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag27648
dc.description.abstract-translatedMy dissertation deals with the reform of the elementary artistic educatin in Czech Republic and opinions of the the teachers on it . The theoretical part describes the history and development of elementary artistic schools, the Framing education program for artistic education, project PILOT ZUV and the manual for School Educational Program. The practical part contains opinions of 13 teachers and headmasters of Elementary Artistic Schools in South Bohemia on the creating of School Educational Program at their schools. There are also their opinions on practical using of SEP and their view of the effect of the SEP on the students. The results are made by qualitative research.eng
dc.date.accepted2014-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeOchozka, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam