Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorSamková, Martina
dc.date.accessioned2021-11-19T12:56:49Z
dc.date.available2021-11-19T12:56:49Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2484
dc.description.abstractJiž pátým rokem patří osobnostní a sociální výchova (OSV) do povinné složky základního vzdělávání v České republice. Práce se zabývá pojetím tohoto průřezového tématu na šesti základních školách. Teoretická část popisuje historii OSV, její tematické okruhy, cesty realizace, principy, postavení v rámcově vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a vztah k ostatním průřezovým tématům. Výzkumná část obsahuje analýzy školních vzdělávacích programů šesti základních škol z hlediska OSV, rozbor dotazníků pozorovatele učebních jednotek pracujících s tématy OSV a rozbor sebereflektivních dotazníků učitelů těchto jednotek.cze
dc.format109 s.
dc.format109 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectosobnostní a sociální výchovacze
dc.subjectprůřezová tématacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectrámcově vzdělávací program základního vzdělávánícze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectpersonal and social educationeng
dc.subjectcross-curricular subjectseng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectprimary school curriculumeng
dc.subjectschool curriculumeng
dc.titleRealizace osobnostní a sociální výchovy na základních školáchcze
dc.title.alternativeImplementing personal and social education in primary school educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28958
dc.description.abstract-translatedFor the fifth year running, personal and social education (PSE) has been a part of primary school curriculum in the Czech Republic. This study examines how this cross-curricular subject is dealt with in six different primary schools. The theoretical part describes the history of PSE, its objectives, methods of implementation, principles, its position in primary school curriculum and its relationship to other cross-curricular subjects. The research part contains a study of the school curriculum of six primary schools from the point-of-view of PSE, an analysis of questionaires for observer of educational units working with PSE objectives and an analysis of self-examining questionaires for the teachers of these units.eng
dc.date.accepted2012-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam