Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorKotlín, Roman
dc.date.accessioned2021-11-19T12:56:50Z
dc.date.available2021-11-19T12:56:50Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2485
dc.description.abstractPráce se zabývá teoriemi inteligence a jejich významem pro pedagogickou teorii a praxi. V první části popisuje jednotlivé koncepty inteligence, specifické teorie inteligence, mentální retardace a jejich příčiny a vliv teorií inteligence na pedagogickou teorii a praxi. Ve druhé části předkládá přehled současných pedagogických teorií a praxí, vzdělávání nadaných žáků a vzdělávání žáků mentálně retardovaných. V poslední části se zabývá nabídkou volnočasových aktivit pro nadané děti a děti s mentálním postižením.cze
dc.format109 s. (217 396 znaků)
dc.format109 s. (217 396 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteligencecze
dc.subjectnadánícze
dc.subjectschopnosticze
dc.subjectpedagogická teoriecze
dc.subjectpedagogická praxecze
dc.subjectmentální retardacecze
dc.subjectteorie inteligencecze
dc.subjectnadané děticze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectintelligenceeng
dc.subjecttalenteng
dc.subjectabilitieseng
dc.subjectpedagogical theoryeng
dc.subjectpedagogical practiceeng
dc.subjectmental retardationeng
dc.subjecttheories of intelligenceeng
dc.subjectgifted childreneng
dc.subjectpedagogyeng
dc.subjectleisure educationeng
dc.titleTeorie inteligence a jejich význam pro pedagogickou teorii a praxicze
dc.title.alternativeTheories of intelligence and their significance for educational theory and practiceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag29212
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with theories of intelligence and their significance for pedagogical theory and practice. The first part of the thesis describes theories of intelligence, specific theories of intelligence, mental retardation, causes of mental retardation, and focus on the relationship between theories of intelligence and pedagogical theory and practice. The second section presents an overview of current educational theories and practices, the education of gifted children and education of mentally retarded children. The last part deals with the range of leisure activities for gifted children and children with mental disabilities.eng
dc.date.accepted2013-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam