Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMíčka, Roman
dc.contributor.authorVotrubová, Jindra
dc.date.accessioned2021-11-19T12:57:10Z
dc.date.available2021-11-19T12:57:10Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2499
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou hromadné komunikace a jedné z jejích důležitých součástí, reklamy. Soustřeďuje se na reklamu zaměřenou na děti, popisuje způsob a zdroje její regulace zákonné a samoregulace. Popisuje činnost Rady pro reklamu a srovnává zákonnou regulaci a samoregulaci ve Slovenské republice a ve Spolkové republice Německo. Práce poukazuje nutnost regulace neetické reklamní praxe, která zneužívá svůj vliv na dětského spotřebitele. Zároveň vyzdvihuje nutnost učit děti mediální gramotnosti, která by se především měla stát obranou dětí proti vlivu reklam.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectreklama etická regulace reklamycze
dc.subjecthromadné sdělovací prostředkycze
dc.subjectreklamní kodexcze
dc.subjectmediální gramotnostcze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectadvertismenteng
dc.subjectregulation of advertismenteng
dc.subjectmass mediaeng
dc.subjectadvertisment ethic codeeng
dc.subjectmedia literacyeng
dc.titleReklama zaměřená na děti a její etický rámeccze
dc.title.alternativeAdvertisement aimed at children and its ethic frameworkeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag29942
dc.description.abstract-translatedThe thesis debates the issue of mass communication and one of its important parts - advertisment. It is focusing on advertisment aimed at children, describes the means and sources of its regulation - be it legal or self-regulation. It explains the workings of the Committee for advertisment and compares the legal regulation and self-regulation in Slovakia and Germany. The thesis is pointing at the need of regulation of unethical advertisments which is abusing its influence on the child consumers. It is also stressing the need of teaching children media literacy which should be the children's first line of defence against the influence of advertisment.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEtika v sociální prácicze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam