Prohlížení Filozofická fakulta dle předmětu "persuasion"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur
(Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce se zabývá analýzou reklamních tiskovin lyžařských středisek. Práce je rozdělena na část teoretickou, která představuje charakteristiky reklamního diskurzu, a část praktickou, která se věnuje analýze ... -
Verbální a neverbální prostředky persvaze na českých a německých billboardech
(Jihočeská univerzita, 2017)Cílem diplomové práce je konfrontace verbálních a neverbálních prostředků persvaze na českých a německých billboardech. Práce porovnává zastoupení a frekvenci těchto prostředků na reklamách obou zemí. Úkolem práce je také ... -
Způsoby vyjádření argumentace ve sdělovacích prostředcích.
(Jihočeská univerzita, 2020)El presente estudio se centra en los mecanismos de argumentación en los medios de comunicación de masas. El fin que persigue este trabajo de fin del máster es presentar los diferentes focos de estudio de la argumentación ...