Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorPetrášková, Jiřina
dc.date.accessioned2021-11-19T12:57:29Z
dc.date.available2021-11-19T12:57:29Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2512
dc.description.abstractV první části je popisováno rodinné edukační a socializační prostředí, jako nejdůležitější a nejpodstatnější činitel v utváření předpokladů pro dobrý rozvoj dítěte. Zde se setkává dítě s pocitem radosti, bezpečí, lásky, zakouší rituály, získává důvěru a utváří své já. Druhá část se věnuje škole s jejími obory, kde se setkává dítě nyní již v roli žáka s učebními obsahy školní edukace s náboženstvím mezipředmětově. Třetí kapitola se zaobírá nepovinným předmětem náboženství v náboženské edukaci a nahlíží na obsahy výuky pohledem nejen věřících, ale i sekularizovaných subjektů edukace. Poslední čtvrtá kapitola přináší anketní pohled na motivace žáků, které přivádějí děti ze sekularizovaných rodin k výuce náboženství.cze
dc.format119 s. (167 000 znaků)
dc.format119 s. (167 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrodinacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectvýuka náboženstvícze
dc.subjectrituálcze
dc.subjectsymbolcze
dc.subjectmodlitbacze
dc.subjectzkušenostcze
dc.subjectknihacze
dc.subjectstolovánícze
dc.subjectidentitacze
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectreligion educationeng
dc.subjectritualeng
dc.subjectsymboleng
dc.subjectprayereng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectbookeng
dc.subjectdiningeng
dc.subjectidentityeng
dc.titleDĚTI ZE SEKULARIZOVANÉHO RODINNÉHO ZÁZEMÍ V PŘEDMĚTU NÁBOŽENSTVÍ PRO 1. STUPEŇ ZŠ JAKO DIDAKTICKÝ PROBLÉMcze
dc.title.alternativeDidactic problem with children from the secular family conditions in religion subject at Primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag30025
dc.description.abstract-translatedIn the first chapter there is a description of the family educational and socializational environment, the most important and the most principal factor in forming of the preconditions for good progress of a child. The child experiences the feeling of pleasure, safeness and love here, also the rituals, it obtains the trust and creates itself. The second chapter is all about school with the subjects. The child meets, as a pupil, the religion in the interdisciplinar relations there. The third chapter engages in optional Religious Studies in religion education and it inspects the contents of education with the position of both believing people as well as secular subject of education. The last chapter brings the survey with the perspective to the pupils and their motivations, which take the children from the secular families to Religious Studies.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství náboženství a etikycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam