Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorMatlachová, Petra
dc.date.accessioned2021-11-19T12:57:48Z
dc.date.available2021-11-19T12:57:48Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2524
dc.description.abstractPráce se zabývá návrhem projektu pro děti středního školního věku. Teoretická část charakterizuje děti středního školního věku. Dále popisuje morální myšlení a vnímání hodnot z pohledu dějin. Další kapitoly se věnují výchově k hodnotám a ekologické etice. Praktická část obsahuje didaktický návrh projektu. V návrhu jsou aktivity, které podporují ekologické vědomí a s ním spojený hodnotový žebříček jedince. Základní myšlenka celého projektu je ztotožnění s přírodou jako se sebou samým. Dále jsou použity nedirektivní metody morální výchovy, které pomáhají jedinci uvědomit si zodpovědnost za své chování na Zemi.cze
dc.format100 s. (134 713 znaků)
dc.format100 s. (134 713 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectekologická etikacze
dc.subjecthlubinná ekologiecze
dc.subjectvýchova k hodnotámcze
dc.subjecthodnotycze
dc.subjectodpovědnostcze
dc.subjectempatiecze
dc.subjectděti středního školního věkucze
dc.subjectenvironmental ethicseng
dc.subjectdeep ecologyeng
dc.subjecteducation for valueseng
dc.subjectvalueseng
dc.subjectresponsibilityeng
dc.subjectempathyeng
dc.subjectmiddle school age childreneng
dc.titleNávrh volnočasového projektu pro děti středního školního věku se zaměřením na ekologickou výchovu a výchovu k hodnotámcze
dc.title.alternativeDraft project of leisure for the middle school age children with a focus on enviromental education and education towards valueseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag30056
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the draft project for the middle school age children. The theoretical part characterizes the children of the middle school age. Further, it describes moral thinking and the perception of values from the perspective of history. The next chapters are dedicated to the education towards values and environmental ethics. The practical part includes the didactical draft project. The draft contains activities, which help to develop ecological thinking together with the associated value system of an individual. The main idea of the whole project is the identification of the individual with nature as with himself. There are also used non-directive methods of moral education that help the individuals to realize the responsibility for their behavior on the Earth.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam