Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRadimský, Jan
dc.contributor.authorFaltysová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-07T09:57:15Z
dc.date.available2021-12-07T09:57:15Z
dc.date.issued2006
dc.date.submitted2006-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/25468
dc.description.abstractCílem diplomové práce E-learningový kurz: Prostředky k vyjádření minulého děje bylo vytvoření elektronického studijního materiálu pro francouzštinu a prezentace možností, jež nám elektronické vzdělávání nabízí v porovnání se vzděláváním klasickým. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje vysvětlení termínu e-learning; popisuje, jak tento typ vzdělávání vznikl, jak ho lze klasifikovat, které osoby se podílí na tvorbě a realizaci e-kurzu. Práce uvádí, jaké technologie lze při tvorbě e-learningových kurzů využít, jaké má e-learning výhody a nevýhody; prezentuje též konkrétní možnosti využití e-learningu ve výuce cizích jazyků. Praktická část se skládá z kurzu le Passé en français na CD-ROMu a tištěného textu, který tento kurz popisuje. Kurz je určen středoškolským studentům; prezentuje možnosti vyjádření minulosti ve francouzštině v rámci jejich jazykové úrovně. Tištěná část popisuje, jak kurz vznikl, co vše obsahuje; navrhuje též konkrétní možnosti práce s ním; poskytuje výsledky cvičení a hodnotí jeho užití v praxi.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectE-learningový kurzcze
dc.subjectelektronický studijní materiálcze
dc.subjectthe E-learning courseeng
dc.subjectelectronic educational materialeng
dc.titleE-learningový kurz: Prostředky k vyjádření minulého dějecze
dc.title.alternativeE-learning course: Expression of past actioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1175
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis E-learning course: The means of expressing the past action is to create an electronic educational material for French and to present the possibilities of such an instruction in comparison with the classical instruction. The work consists of two main parts - theoretical and practical. The aim of the theoretical part is to explain the term e-learning; how it came into being, how can we classify it, which persons take part in the creation and realization of the e-leraning courses. The thesis informs also about technologies we can use in the e-leaming, advantages and disadvantages of such an instruction and about concrete possibilities of its usage in the didactics of foreign languages. The practical part consists of the CD-ROM of the course le Passé en français and a written text which describes it. The course is destined for the high school students; its aim is to present the means of expressing the past action in French within their knowledge of the language. The written part describes how the course came into being, what does it include; it suggests how can we work with it and presents the results of the exercises. It also evaluates its usage in practice.eng
dc.date.accepted2006-06-07
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-FJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePešek, Ondřej


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam