dc.contributor.advisor | Kaňák, Milan | |
dc.contributor.author | Zíka, Petr | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T09:58:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T09:58:09Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.date.submitted | 2006-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/25561 | |
dc.description.abstract | Tato práce popisuje historický vývoj hoboje a ostatních dvouplátkových nástrojů. Jsou v ní charakterizovány dvouplátkové nástroje starověkých kultur (Indie, Čína, Egypt, Řecko, Řím) a také předchůdci hoboje z dob renesance a raného baroka.Práce se zabývá technickým vývojem hoboje a způsobem hry na něj. Zmiňuje také dobovou literaturu, popisuje použití nástroje v orchestru a komorní hudbě. Jedna z kapitol se věnuje slavným hobojistům.V závěru práce se zabývám vhodností hry na hoboj u mládeže a jejími fyzickými požadavky. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Historický vývoj hry na hoboj a její fyzické nároky | cze |
dc.title.alternative | The historical Development of the Oboe playing and its physical Demands | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1381 | |
dc.description.abstract-translated | There is written about historical development of oboe as well as other double reed instruments in this work. Here are also characteristics of several antique double reed instruments (India, China, Egypt, Greece, Roma).This work wants to show the development of oboe and methods playing it. We can find a part about famous oboe players.I try to think about possibility to play oboe by today's youth. | eng |
dc.date.accepted | 2006-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ZUŠ (HVi) | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.description.defence | Diplomant v úvodu seznámil členy komise s volbou a koncepcí práce a živě reagoval na podněty a dotazy členů komise vycházející z obou posudků. | cze |