Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Karel
dc.contributor.authorMíková, Marcela
dc.date.accessioned2021-12-07T09:58:25Z
dc.date.available2021-12-07T09:58:25Z
dc.date.issued2006
dc.date.submitted2005-11-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/25582
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám procvičováním hudebních dovedností (čtení not, rytmus, intervaly, hra s pedálem, rychlé osvojení některých hudebních pojmů) u začátečníků ve hře na nástroj, především na klavír. Některé části pracovního sešitu (rytmus nebo čtení not) se dají využít při výuce hudební výchovy na základní škole.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleZákladní hudební dovednosti a jejich osvojování v dětském věkucze
dc.title.alternativeBasic musical skills and their adoption in children´s ageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1494
dc.description.abstract-translatedIn my diploma paper I would like introduce practising music skills (reading notes, rhythm, limits, playing with pedals, speedy adoption some music conception). For biginner I would like introduce play some music instrument especially plaing the piano. Some parts of my workbook (rhythm, reading notes) are useful for teaching music education on primary school. In my diploma paper I would like introduce practising music skills (reading notes, rhythm, limits, playing with pedals, speedy adoption some music conception). For biginner I would like introduce play some music instrument especially plaing the piano. Some parts of my workbook (rhythm, reading notes) are useful for teaching music education on primary school.eng
dc.date.accepted2006-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-HV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceÚvodem M. Tylová představila svoji práci, předvedla ji a vysvětlila, k čemu slouží - jako metodická pomůcka pro mladé klavíristy. Vedoucí práce a oponent přečetli své posudky, poté diplomantka reagovala na některé výhrady v posudku oponenta. Průběh její obhajoby byl přesvědčivý.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam