Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVyhnálek, Jan
dc.contributor.authorMalečková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:59:00Z
dc.date.available2021-11-19T12:59:00Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2566
dc.description.abstractPráce je zaměřena na dětskou hru, její vývoj, charakteristiku, význam a přínos pro rozvoj dítěte v období mladšího školního věku, tedy po nástupu na ZŠ. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje pojmy jako hra, hračka, význam hry, mladší školní věk, vývoj a rozvoj osobnosti dítěte. Dále popisuje charakteristické zvláštnosti dětí mladšího školního věku, zejména při hrové a volnočasové činnosti. Praktická část diplomové práce navazuje na předchozí teoretickou, kde hodnotím výsledky sledování hry předem vybraných dětí. Jedná se o empirický výzkum kvalitativní, kde formou pozorování předem vybraných dětí budu provádět podrobnou analýzu činnosti jejich hry, která bude zaznamenávána do dotazníků formou odpovědí na předem dané otázky.cze
dc.format90 s. (120 140 znaků)
dc.format90 s. (120 140 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVývojcze
dc.subjectdítěcze
dc.subjecthracze
dc.subjecthračkacze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectrozvoj osobnosticze
dc.subjectspontánnostcze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectemocecze
dc.subjectagresivitacze
dc.subjectsoutěživostcze
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectškolacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectsociální prostředícze
dc.subjectDevelopmenteng
dc.subjectchildeng
dc.subjectgameeng
dc.subjecttoyeng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectearly school ageeng
dc.subjectpersonality developmenteng
dc.subjectspontaneityeng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectemotioneng
dc.subjectaggressioneng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectsocial environmenteng
dc.titleVýznam hry v mladším školním věkucze
dc.title.alternativeImportance of games at an early school ageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag33994
dc.description.abstract-translatedThe work is focused on child's play, its evolution, characteristics, importance and its contribution to the development of the child during early school age, ie after the onset of the elementary school. The work is divided into two parts. Theoretical and practical. The theoretical part describes the concepts as a game, toys, importance of play, early school age, development and personality development of the child. It also describes the characteristic traits of children of early school age, especially in the play and leisure activities. The practical part of the thesis builds on the previous thearetical part, which evaluates the results of the pre-selected children monitoring during the gameplay. Using a qualitative empirical research, I will carry out a detailed analysis of the activities of chlidren's game. Monitoring will be recorded in questionnaires, answering predetermined questions.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNovotný, Daniel D.


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam