dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Hortová, Ilona | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:59:18Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:59:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2576 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Přínosy zážitkového vzdělávání pro osobnostní rozvoj jednotlivce se zabývá významem zážitkových kurzů a aktivit ve vzdělávání pro osobnostní růst dospělých.
Práce je zaměřena na popis okolností, které doprovázejí současné oblasti zážitkového vzdělávání, s důrazem na působení a pedagogický přínos jednotlivce. V práci jsou dále zmíněny principy a metody zážitkového vzdělávání.
Vlastním cílem výzkumné práce je definování oblastí osobnostního rozvoje, pro které může zážitková pedagogika připravit vhodné tréninkové prostředí. Výzkumná část práce tak přinese přehled nejdůležitějších oblastí osobnostního rozvoje, které si jednotlivci po absolvování zážitkového programu osvojili. | cze |
dc.format | 95 s. (133 982 znaků) | |
dc.format | 95 s. (133 982 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | vývoj osobnosti | cze |
dc.subject | osobnostní rozvoj | cze |
dc.subject | výchova zážitkem | cze |
dc.subject | zážitková pedagogika | cze |
dc.subject | prožitek | cze |
dc.subject | zážitek | cze |
dc.subject | zkušenost | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | reflexe | cze |
dc.subject | dramaturgie | cze |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | personality development | eng |
dc.subject | personality developing | eng |
dc.subject | education by experience | eng |
dc.subject | experiential pedagogy | eng |
dc.subject | experiences | eng |
dc.subject | deep experiences | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | reflexion | eng |
dc.subject | dramaturgy | eng |
dc.title | Přínosy zážitkového vzdělávání pro osobnostní rozvoj jednotlivce | cze |
dc.title.alternative | The Benefits of Experiential Pedagogy for Personal Individual Development | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 34468 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis, The Benefits of Experiential Pedagogy for Personal Individual Development, deals with an importance of experiential educational courses and activities for personal development of adults.
The thesis is focused on a description of circumstances that accompany actual fields of experiential educating. It emphases the impact and pedagogical benefit for an individual.
The work research aim is to definite fields of personal development where the experiential pedagogy can prepare suitable training setting. The researching part of the work introduces a review of the most important fields of personal development that were acquired by individuals after passing the experiential program. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bauman, Petr | |