Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorSáňková, Marcela
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:14Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:14Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26025
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší praktické porovnání systému vzdělávání v České republice a v Německu v oblasti primárního a terciárního vzdělávání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o poznatcích týkající se srovnávací pedagogiky v obecné míře. Je zde popsána její hlavní role a funkce ve vzdělávacím procesu, srovnání různých faktorů ovlivňující vyučování a zabývá se i trendy a problémy vzdělávání v mezinárodním kontextu. Praktická část vychází z vlastního výzkumu, který navazuje na spolupráci mezi Jihočeskou univerzitou a Pädagogische Hochschule Freiburg. Tato komparace má dvě roviny: Učitelské vzdělávání a samotné primární vzdělávání na vybraných školách v Českých Budějovicích, Bühlu a Freiburgu. Výsledkem výzkumného šetření je zhodnocení současného stavu a také návrh na řešení týkající se zlepšení výuky v primárním a terciárním vzdělávání.cze
dc.format119s.,20s.
dc.format119s.,20s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titlePorovnání systému vzdělávání v oblasti primárního vzdělávání v Německu a ČRcze
dc.title.alternativeConfrontation of System of Education in the Area of Primary Education between Germany and Czech Republic.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1137
dc.description.abstract-translatedThis thesis solves a practical confrontation of the system of education in the area of primery and university education between The Czech republic and Germany. The paper is dividend into theoretical and practical parts. Theoretical part deals with information on comparative pedagogy in general. There is describe her main role and function in education process, confrontation of various elements, which influence teachings and the comparative pedagogy is also engaged in trends and probléme of education in international context. Practical part is based on the own research in the area of education in conjunction with Jihočeská university in České Budějovice and Pädagogische Hochschule Freiburg. This confrontation has two areas: Teaching education and primary education at schools in České Budějovice, Bühl and Freiburg. As a result of research inquiry is evaluation of actuality level of education and the proposal of improvement in primery and pedagogical education.eng
dc.date.accepted2007-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam