Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorJandová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:14Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:14Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26026
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá působením médií na děti a mládež. Prostřednictvím mediální výchovy se snaží docílit toho, aby měla média pozitivní vliv především na tuto cílovou skupinu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje tři významné kapitoly. V prvé řadě popisuje problematiku masových médií a masové komunikace. Věnuje se například vymezení jejich významu, funkce, historie a některým procesům vztahujícím se k naší společnosti. Druhá kapitola se zabývá negativními i pozitivními vlivy médií na děti a mládež. Závěr teoretické části tvoří kapitola, která pojednává o důležitosti mediální výchovy na školách a v rodině a přináší konkrétní návrhy a metody její realizace. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením provedeným v 5. třídách základních škol. Jeho cílem bylo zjistit představu o vztahu dětí k médiím a o vlivu, který na ně působí. Výzkumné šetření bylo zpracováno do tabulek, znázorněno do grafů a poté vyhodnoceno.cze
dc.format169
dc.format169
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleMediální výchova jako prostředek pozitivního vlivu působení medií na mládežcze
dc.title.alternativeMedial Education as an Instrument of Positive Influence of Media on young Peopleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1138
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the topic of the influence of media on children and the youth. It tries to achieve positive influence on this target group through media education. The paper is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of three important chapters. The first one describes the problems concerning mass-media and mass-communication. Definitions of media functions, their history and some processes relating to our society are mentioned there. The second chapter deals with negative and positive influence of media on children and the youth. The end of this theoretical part is created by a chapter which deals with the importance of media education at school and in the family. It bears specific suggestions and methods of their implementation. The practical part contains research results. This research was carried out in the fifth’s classes at primary schools. The main aim of this research was to find out more details about our children’s relationship to media and their influence on them. The results were compiled into tables and graphs and then they were evaluated.eng
dc.date.accepted2007-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam