Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRadimský, Jan
dc.contributor.authorVávrová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:17Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:17Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26036
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá jevy ve slovní zásobě francouzské reklamy, konkrétně jazykovými prostředky v inzerátech vybraného francouzského tisku. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou.cze
dc.format73 s.
dc.format73 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfrancouzské reklamycze
dc.subjectinzerátycze
dc.subjecttiskcze
dc.subjectFrench advertisingeng
dc.subjectadvertising textseng
dc.subjectpresseng
dc.titleLexikální kreativita v inzerátech a v reklaměcze
dc.title.alternativeLexical creativity in advertisementseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1171
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis explores lexical phenomena occurring in the language of French advertising texts published in selected French periodicals. It is divided into a theoretical and a practical section.eng
dc.date.accepted2007-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-FJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePešek, Ondřej
dc.description.defenceDiplomandka představila komisi svou práci, použité metody a výsledky. Reagovala na připomínky oponentů, objasnila problematické body. V diskusi prokázala schopnost argumentace.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam