dc.contributor.advisor | Závodská, Radka | |
dc.contributor.author | Šilhavecká, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:30:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:30:21Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26050 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce bylo ověření a porovnání znalostí z učiva obecné biologie u studentů víceletých a čtyřletých gymnázií.
Součástí práce bylo sestavení a ověření didaktického testu zjišťujícího znalosti z obecné biologie, jeho zadání ve vybraných školách a zhodnocení výsledků.
Test byl zadán studentům kvinty a oktávy (osmileté gymnázium) a studentům prvních a čtvrtých ročníků (čtyřleté gymnázium). Testem mělo být zjištěno, co si studenti pamatují ihned po probrání učiva obecné biologie (studenti kvinty a prvních ročníků) a co si uchovají v paměti po určité době od probrání a procvičení učiva (studenti oktávy a čtvrtých ročníků).
Posouzení výsledků jednotlivých ročníků bylo podrobně vyhodnoceno a pro přehlednost zpracováno do tabulek. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | didaktický test | cze |
dc.subject | latentní znalosti | cze |
dc.subject | obecná biologie | cze |
dc.subject | didactic test | eng |
dc.subject | latent knowledge | eng |
dc.subject | general biology | eng |
dc.title | Latentní znalosti z obecné biologie u studentů středních škol | cze |
dc.title.alternative | Secondary school students´ latent knowledge of cell biology and physiology | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1223 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this work was the verification and comparison of knowledge of the general biology curriculum learnt by students of eight year courses and four year courses in grammar schools.
The set up and verification of the didactic test identifying the level of knowledge of general biology of students, its introduction and results assessment in the selected schools were a part of the assessment.
The test was taken by the students of the fifth and eight classes of the eight year grammar schools and by students of the first and fourth class (of the four year grammar school). The objective of the test was to show what the students remembered immediately after the general biology curriculum had been taught (students of the fifth and first classes), and what they were able to recall after a certain time (students of the eight and fourth classes).
The assessment of the results of the individual classes was carried out in detail and was drawn up in tables for clarity. | eng |
dc.date.accepted | 2007-06-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Bi-Ch/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |