Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZávodská, Radka
dc.contributor.authorŠilhavecká, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:21Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:21Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26050
dc.description.abstractCílem této práce bylo ověření a porovnání znalostí z učiva obecné biologie u studentů víceletých a čtyřletých gymnázií. Součástí práce bylo sestavení a ověření didaktického testu zjišťujícího znalosti z obecné biologie, jeho zadání ve vybraných školách a zhodnocení výsledků. Test byl zadán studentům kvinty a oktávy (osmileté gymnázium) a studentům prvních a čtvrtých ročníků (čtyřleté gymnázium). Testem mělo být zjištěno, co si studenti pamatují ihned po probrání učiva obecné biologie (studenti kvinty a prvních ročníků) a co si uchovají v paměti po určité době od probrání a procvičení učiva (studenti oktávy a čtvrtých ročníků). Posouzení výsledků jednotlivých ročníků bylo podrobně vyhodnoceno a pro přehlednost zpracováno do tabulek.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdidaktický testcze
dc.subjectlatentní znalosticze
dc.subjectobecná biologiecze
dc.subjectdidactic testeng
dc.subjectlatent knowledgeeng
dc.subjectgeneral biologyeng
dc.titleLatentní znalosti z obecné biologie u studentů středních školcze
dc.title.alternativeSecondary school students´ latent knowledge of cell biology and physiologyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1223
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work was the verification and comparison of knowledge of the general biology curriculum learnt by students of eight year courses and four year courses in grammar schools. The set up and verification of the didactic test identifying the level of knowledge of general biology of students, its introduction and results assessment in the selected schools were a part of the assessment. The test was taken by the students of the fifth and eight classes of the eight year grammar schools and by students of the first and fourth class (of the four year grammar school). The objective of the test was to show what the students remembered immediately after the general biology curriculum had been taught (students of the fifth and first classes), and what they were able to recall after a certain time (students of the eight and fourth classes). The assessment of the results of the individual classes was carried out in detail and was drawn up in tables for clarity.eng
dc.date.accepted2007-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-Ch/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam