dc.contributor.advisor | Šebrle, Zdeněk | |
dc.contributor.author | Strejc, Josef | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:30:22Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:30:22Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26051 | |
dc.description.abstract | V dnešní škole je snaha o to, aby vedoucím činitelem ve vyučovacím procesu nebyl pouze učitel, ale aby se část zodpovědnosti za výuku přesunula na žáky. Didaktické styly umožňují dostávat žáky do nových rolí a tím i do řešení nových situací. Žáci řešením těchto situací umožňují učiteli efektivně výchovně působit, vede je od pasivní percepce k tvořivosti. Práce podává informace o využívání didaktických řídících stylů ve výuce tělesné výchovy na základních školách v okrese Příbram. | cze |
dc.format | 71 s.,10s. příloh. | |
dc.format | 71 s.,10s. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vyučovací styly | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | pozorování | cze |
dc.subject | tvořivost. | cze |
dc.subject | teaching styles | eng |
dc.subject | guestionnaire | eng |
dc.subject | contemplation | eng |
dc.subject | creativity. | eng |
dc.title | Využívání spektra didaktických řídících stylů ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na základních školách v okrese Příbram.\\ | cze |
dc.title.alternative | The use of a spectrum of didactic teaching styles in tuitional units of physical education in primary shools in the district of Příbram.\\ | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1228 | |
dc.description.abstract-translated | At present it is usual that there is an effort in primary schools to shift a part of the responsibilities off the teacher on the students. Didactic styles enable the teachers to put their students into new roles and so the students are forced to solve new situations under different conditions. This is how the teachers can react effectively in educating the students by leading them from passive perception to creativness. The work gives information about using teaching operative styles during teaching physical education in primary
schools in Příbram district. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Př-TV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Tenglová, Jaroslava | |