Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorDvořáková, Renata
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:22Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:22Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-01-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26052
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na ověření intervenčního programu, který byl aplikován po dobu pěti měsíců u dětí s mentálním postižením. V teoretické části jsem se zaměřila na problematiku života mentálně postižených. Přiblížila jsem podstatu integrace osobnosti, za jakých podmínek je výhodná, zmínila jsem vzdělávací systémy zaměřené na tělesnou výchovu a s tím spojený význam pohybových aktivit. Smyslem aplikovaného programu bylo zjistit, zda dojde ke zlepšení u motorických a sociálních ukazatelů. Abych dokázala úspěšnost cvičení, děti jsem testovala po roce znovu. Výsledky jsou statisticky významné a program měl na jedince pozitivní vliv.\\cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmentální postiženícze
dc.subjectpohybové aktivitycze
dc.subjectintervenční programcze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectjóga\\cze
dc.subjectmental handicapeng
dc.subjectphysical activitieseng
dc.subjectintervention programmeeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectyoga\\eng
dc.titleOvěření intervenčního programu pro integraci osobnosti a rozvoj zdraví mentálně postižených pomocí pohybových aktivit ve Vodňanech.\\cze
dc.title.alternativeCheck interventional programme for integration personalities and development health mentally affected by the help of kinetic activities in Vodňany.\\eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1229
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the verification of an intervation programme which was applied by mentally handicap children within the time of five months. In theoretical part of this thesis I paid attention to the problems which disabled children have. I sketched the basis of the personality integration, on which condition it gives benefits. I mentioned educational systems focused on the physical education and the importace of physical activity connected with it. The purpose of the applied programm was to discover whether there would be an improvement at motoric and social ratios. To prove the positive effect of doing these exercises, I tested the group again after a year. The results are statistically relevant and the course had a positive effect on individuals.\\eng
dc.date.accepted2007-02-06
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKursová, Vlasta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam