Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZávodská, Radka
dc.contributor.authorJelínková, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:23Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:23Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26054
dc.description.abstractCílem tohoto průzkumu bylo zjistit, zda se projeví rozdíly ve znalostech z učiva fyziologie člověka u studentů gymnázií a středních zdravotních škol. V rámci zkoumání znalostí u studentů SŠ se ukázalo, že časový odstup od probraného učiva nemá velký vliv na množství znalostí studentů. Součástí práce bylo sestavení a ověření didaktického testu zjišťujícího znalosti z fyziologie člověka, jeho zadání ve vybraných školách a zhodnocení výsledků. Test byl předložen 156 studentům 3. ročníků, 87 studentům navštěvujících 4. ročník gymnázií a 56 studentům Střední zdravotnické školy. U studentů 3. ročníků byl test zadáván po probrání učiva z fyziologie člověka. Studenti 4. ročníků vyplňovali test 6 měsíců po probrání učiva z fyziologie. Testem tak mohlo být zjištěno, zda má časový odstup jednoho pololetí vliv na uchované vědomosti a zda si je studenti dokáží vybavit i po určité době od probrání učiva. Posouzení výsledků jednotlivých ročníků bylo podrobně vyhodnoceno a pro přehlednost zpracováno do tabulek.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlatentní znalosticze
dc.subjectstřední školycze
dc.subjectdidaktické testycze
dc.subjectfyziologie člověkacze
dc.subjectlatent knowledgeeng
dc.subjectsecondary schoolseng
dc.subjectdidactic testeng
dc.subjecthuman physiologyeng
dc.titleLatentní znalosti z fyziologie člověka u studentů středních školcze
dc.title.alternativeSecondary schools students´ latent knowledge of human physiologyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1232
dc.description.abstract-translatedThe aim of this investigation was to discover if there is different knowledge of Human Physiology at Grammar Schools students and Secondary Nursing Schools students. The research carried out among students of secondary schools showed that the time interval in school curriculum hadn´t a big effect on the amount of students´ knowledge. The research consisted of preparing and checking of a didactic test investigating the Human Physiology knowledge, then its distribution at carefully chosen secondary schools and finally evaluation the results. The didactic test was submitted to 156 third-level students, 87 fourth-level students at Grammar Schools and 56 students at medical secondary school. The test was set just after finishing the topic of Human Physiology with the third-level students. The fourth-level students completed the test with a 6-month interval. The test results could show if the time interval of a term influenced students´ knowledge and if they could remember the information after certain time. Analysis of results carried out in particular levels was evaluated in details and summarized in charts.eng
dc.date.accepted2007-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-Ch/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam