Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorVopelková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:27Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:27Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26067
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je ověření intervenčního programu pro integraci osobnosti a rozvoj zdraví mentálně postižených. Tělovýchovný intervenční program byl aplikován po dobu 5 měsíců jedenkrát týdně jednu hodinu ve Speciální škole v Prachaticích. Experimentální skupina je složena z 10 žáků této školy se středně těžkým mentálním postižením ve věku 10 - 17 let. Cílem mé práce bylo zjistit, zda se probandi experimentální skupiny zlepší ve vybraných testech motorické kompetence v ukazatelích sociálního učení po provedení intervenčního programu. K testování byly použity standardizované testy. Pro porovnání byla vytvořena kontrolní skupina taktéž ze žáků Speciální školy v Prachaticích se středně těžkým mentálním postižením ve věku 10 - 18 let. K vyhodnocení získaných dat jsem použila statistické metody.cze
dc.format93 s.
dc.format93 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmentální postiženícze
dc.subjectpohybová aktivitacze
dc.subjectjógacze
dc.subjectsociální učenícze
dc.subjectmotorická kompetencecze
dc.subjectmental disabilityeng
dc.subjectmotional activityeng
dc.subjectyogaeng
dc.subjectsocial accommodationeng
dc.subjectmotoric competenceeng
dc.titleOvěření intervenčního programu pro integraci osobnosti a rozvoj zdraví mentálně postižených pomocí pohybových aktivit v Prachaticích.\\cze
dc.title.alternativeAUTHENTICATION OF INTERVENTION PROGRAM FOR INTEGRATION OF INDIVIDUALITY AND HEALTH DEVELOPEMENT OF MENTALLY HADICAPPED WITH THE ASSISTANCE OF MOTIONAL ACTIVITIES IN PRACHATICEeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1261
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work was to attest an interventional programme for integration of mentally affected people. I was testing this programme once a week for 5 months in the Special school in Prachatice. In the experimental group there were 10 persons between 10 and 17 years of age. Using the standardized tests I tried to find out whether the persons would improve their abilities in the chosen criteria of motoric competence and social accommodation. Children were tested before and after application of the interventional programme. The control group with persons from the Special school in Prachatice was used for comparison. In this group there were 10 children 10 - 18 years of age. Statistical analysis was used for data evaluation.eng
dc.date.accepted2007-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKursová, Vlasta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam