dc.contributor.advisor | Krejčí, Milada | |
dc.contributor.author | Vopelková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:30:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:30:27Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26067 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je ověření intervenčního programu pro integraci osobnosti a rozvoj zdraví mentálně postižených. Tělovýchovný intervenční program byl aplikován po dobu 5 měsíců jedenkrát týdně jednu hodinu ve Speciální škole v Prachaticích. Experimentální skupina je složena z 10 žáků této školy se středně těžkým mentálním postižením ve věku 10 - 17 let. Cílem mé práce bylo zjistit, zda se probandi experimentální skupiny zlepší ve vybraných testech motorické kompetence v ukazatelích sociálního učení po provedení intervenčního programu. K testování byly použity standardizované testy. Pro porovnání byla vytvořena kontrolní skupina taktéž ze žáků Speciální školy v Prachaticích se středně těžkým mentálním postižením ve věku 10 - 18 let. K vyhodnocení získaných dat jsem použila statistické metody. | cze |
dc.format | 93 s. | |
dc.format | 93 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mentální postižení | cze |
dc.subject | pohybová aktivita | cze |
dc.subject | jóga | cze |
dc.subject | sociální učení | cze |
dc.subject | motorická kompetence | cze |
dc.subject | mental disability | eng |
dc.subject | motional activity | eng |
dc.subject | yoga | eng |
dc.subject | social accommodation | eng |
dc.subject | motoric competence | eng |
dc.title | Ověření intervenčního programu pro integraci osobnosti a rozvoj zdraví mentálně postižených pomocí pohybových aktivit v Prachaticích.\\ | cze |
dc.title.alternative | AUTHENTICATION OF INTERVENTION PROGRAM FOR INTEGRATION OF INDIVIDUALITY AND HEALTH DEVELOPEMENT OF MENTALLY HADICAPPED WITH THE ASSISTANCE OF MOTIONAL ACTIVITIES IN PRACHATICE | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1261 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this work was to attest an interventional programme for integration of mentally affected people. I was testing this programme once a week for 5 months in the Special school in Prachatice. In the experimental group there were 10 persons between 10 and 17 years of age. Using the standardized tests I tried to find out whether the persons would improve their abilities in the chosen criteria of motoric competence and social accommodation. Children were tested before and after application of the interventional programme. The control group with persons from the Special school in Prachatice was used for comparison. In this group there were 10 children 10 - 18 years of age. Statistical analysis was used for data evaluation. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Bi-TV/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kursová, Vlasta | |